Speezkeesz te snel voor reeszZzzz [Drag]

ja blablabla leuk beetje interesant doen bespaar me je gebitch :*

Plannen

-lichter frame bouwen.
-nieuwe voorvork.
-nieuwe remmerij.
-andere voorvelg.
-aantal carbonnen kappen.
-wheelybar.
-uiteraard zoals elk jaar weer iets dichter bij de grond.
-veel testen zoadat het op de baan constant en hard loopt.
-blok weer vers en aantoonbaar maken.




t komt wel goed sgatje :henko:


Ok,nja prima als het weer zo moet! Kleuter
 
af en toe een fototje of wat extra info over iets kan geen kwaad kees:) en dit bedoel ik alleen maar positief, kijk graag naar je projecten, alleen komt er bijna nooit iets nieuws bij.
ik ben iig erg benieuwt, hoe zit het nog met de carbon voorvork die je aant maken was?
 
Die carbon voorvork ofjah de voorpoten waren opzich wel klaar maar ik durfde het niet aan, waarom geen idee spul was niet kapot te krijgen maar had er niet een goed gevoel over dus toch maar niet gedaan :)

Nieuwe voorvork word van alluminium zonder kroonstuk, ofjah een vast kroonstuk de voorvork word dus uit 1 geheel gelast :)

Hier komt een 10 inch velgje in en de tnt kuip gaat dus verdwijnen omdat deze anders op de grond zou liggen :)

die 12 inch achtervelg blijft wel, ik heb een aantal met 10 inch achtervelg gezien die eigenlijk bijna allemaal grip problemen hadden,

De wheelybar word ook van aluminium daar hoef ik verder weinig over uit te leggen denks?


De kappen die uit carbon na gemaakt worden komen wel gewoon weer in kleur :)
zodat het uiterlijk opzich niet veel veranderd :)
 
kleur over je carbon, opzich wel zonde :p lak weegt ook wat :+
als je nog een stickertje ergens op je kap wil, zou ik hem voor het spuiten van de kleur alvast erop plakken en later er af trekken zodat ze mooi echt carbon zijn
 
Back
Top