Speedfight II, 2 problemen.

J-Donkers

//Peugeot Driver\\
Ik heb een probleempje met me speedfight2. Hij wilt dus niet starten. Hij vonkt ong 2cm en bougie wordt nat dus hij krijgt benzine maar hij start niet. Verder als ik toeter, elec start of me knipperlichten aanzet gaat me Koso teller op blauw beeld en verder niks. Haal ik me zekering eruit en dan weer erin dan is die weer normaal tot ik weer 1 van die 3 dingen doe.

Weet iemand wat mijn probleem is met die 2 dingen ?

Gr. Joey
 
Advertisement - register to remove this

Ja ong 1-2cm vonkt die wel met oranje/gele vonkjes. Verder zit er een nieuwe Power1 gel accu in dus dat vind ik raar. (Is nog niet mee gereden)

Maar eerst had ik ook een probleem. Toen draaide me krukas niet, toen bleek dat de schroeven van me koelvin op me onstekking gedraait warenen dus de kopere draden kapot had gedraait en vonkte toen ook 1-2cm. Toen een andere erin gezet (Had er nog een liggen) en die vonkt het zelfde. Want ze zijden tegen mijn dat het me ontstekking was maar wat dus nog niet geholpen heeft. Ik zal dinsdag even kijken of ik tijd heb om nieuwe bougi te halen aangezien ze hier op maandag allemaal dicht zijn en de dichts bij zijnde 30km verder op zit die op maandag open is =,=
 
Back
Top