Speedfight 2 loop problemen

Bassieboy

New Member
Hallo,
Mijn speedfight 2 heeft best erge start problemen. Elke ochtend als ik hem start dan start hij wel maar valt erg snel uit. Als ik gas geef valt hij meteen uit. Maar als ik hem een paar keer even laat lopen kan ik wel gas geven en erop rijden. Dit was eerst het probleem maar toen stond hij stil. Heb er wat rem reiniger in gespoten en opeens liep hij weer. Dat was 2 dagen geleden en vandaag heeft hij het weer begeven nadat hij tijdens het rijden ook in 1 keer geen gas meer gaf. Heeft vonk, benzine en compressie. Dacht zelf miss dat het aan de grote van de carb lag want heb nu een 70cc met orginele 12mm carb erop. Dacht ook ff aan elec choke maar dan zou die niet uitvallen tijdens rijden. Iemand iedeën?
 
Advertisement - register to remove this

Was dit probleem er ook al voor je die 70cc monteerde.
Wat is verder de setup van je scooter?
Heb de 70cc zelf niet gemonteerd. Sinds ik hem kocht starte hij steeds slechter in de ochtend tot hij niet meer liep ineens. Setup is 70cc mallosi laagtoerig ac en een originele 12mm carb. Originele luchtfilter en heb nieuwe bougie en membraam kleppen erin gezet. Voor de rest niks aan gedaan zover ik weet.
 
Back
Top