imitatie gaat vaak mis.Moeilijk afstellen enzovoort. gewoon lekker origineel.Ja dat klopt. Maar ik kan voor de rest alleen andere mezoly's vinden of een polini cp van 100 euro. Dat wil ik er nu ook weer niet aan uitgeven
Nee, als je vlotterbak gewoon vol zit dan zou die al langer moeten draaien dan op de video.Je kunt hem op het filmpje zien vgm
Kan het zijn dat dag filtertje brandstof toevoer tegenhoud en hij het daardoor niet doet?
Mezoly is een "Alini", maar dan onder een andere naam.Mezoly Carburateur 12,5 mm standaard Honda / Kymco / Peugeot (Inclusief elektrische choke)
Mezoly CarburateurDeze standaard model Mezoly carburateur wordt compleet geleverd met elektrische choke. De Mezoly standaard model carburateur is een voordelig alternatief voor de dure originele Gurtner Peugeot carburateurs.Type: Standaard modelMaat: 12,5 mmAansluiting spruitstuk...www.k-parts.nl
next is een prima uitlaat vind ik zelf. wel roest gevoelig. (het woord tecnigas laten sommigen meteen uit hun slof schieten haha) maar ik zelf goede ervaringen mee,. Desondanks zou ik eerst de scooter goed laten lopen voor je wat anders doet. En je weet niet of die uitlaat nog in orde is. Zelf vind ik de looks erg leuk van een terugloop alleen zijn die er niet voor de zenith snor.Zou t btw alleen voor de looks doen want NAAR de wok gaan vind ik wel leuk maar een wok op mijn scooter vind ik minder leuk