speed7t rox!

Word na de bouwvak gecoat, want er is nu geen bedrijf die open is.

heb vandaag nog even door de straat snel gereden kijken of die nog lekker liep.

Had eerder met de aerox voorvork geen last van weely, maar nu wil die wel omhoog komen als ik volgas geef ook als ik voorop leun, ga morgen/overmorgen even test rijden en ook bij een hoge snelheid want ben geen 10 inch gewent en hier in de straat vond ik het nog wel hard gaan want schudde ook al een beetje!

Dus voor genemuiden effe testen nog, en warschijnlijk de week ervoor nog op de bank!
 
Ziet er goed uit!
Heb eventueel nog wel een oud type Aerox zadel... is alleen de pin waar normaal het slot in valt afgebroken (ongeluk mee gehad). Mag je zo hebben. (ben wel op vakantie tot 8 Aug)
 
Nieuwe Update 11 september

Ja het klopt er is heel lang geen update geweest omdat ik te druk was met bierzuipen haha.

Heb inmiddels op sbo hereveen gereden met een tijd van 8.05 onafgesteld!

Heb genemuiden overslagen omdat ik nog geen tijd had om te banken, en geen zin had om voor 2 sprints daar heen te rijden:*

Ook heb ik een nieuwe passie erbij en dat is auto's en fotografie dit kost veel geld en daarom heb ik besloten om de hele zooi te verkopen dus als iemand intresse heeft!?

http://forum.scooterforum.net/forum/f63/sprintframe-mhr-speed-%5Balles-nieuw%5D-en-sbo-proef-178211/

en er is ook leuks nieuws, vorige week belde de gelderlander mij op met de vraag of ik met mijn eigen bedrijf in de krant wilde. Hier ga ik natuurlijk geen nee op zeggen en hierbij het artikel!

de foto's zijn klikbaar om de tekst te kunnen lezen!!!



 
Last edited:
Back
Top