Speed Replica 500 piek goedkoper!!!!!

krizzz

STREETMAGIE ROELT
1 april
smile.gif


LOL!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Vandaag op m'n werk dacht ook iemand grappig te zijn, door te zeggen dat de papiercontainer (zo'n grote, ik werk bij een AC-rest) in de fik staat... Zegt ze:"Ja, Bart pak maar snel de brandblusser, want het fikt behoorlijk". Dus ik gelukkig NIET de brandblusser gepakt, ben ik maar ff gaan kijken, 1 april... wat een lol
wink.gif
... Ben toch ff blij dat ik geen brandblusser heb gepakt, want dan stond ik dus echt voor l*l...

Greetz.
 
Wat ook van die flauwe 1 april grappen zijn is op rtl 5 bij rtl formule 1 zeggen dat onze jos volgend seizoen mogelijk bij ferrari rijdt.

Beetje tegenvallend niveau....
 
Originally posted by TB:
Wat ook van die flauwe 1 april grappen zijn is op rtl 5 bij rtl formule 1 zeggen dat onze jos volgend seizoen mogelijk bij ferrari rijdt.

Beetje tegenvallend niveau....

heb ik ook gelezen in de krant (het nieuwsblad, in belgie maarja...)
maar daar zijden ze wel dat verstappen volgend jaar inderdaad misschien bij ferrari ging rijden(wel als testpiloot) en zijn commentaar was: "als ferrari je een plaats als testpiloot aanbied, dan neem je die toch direct"
 
dit stond in de standard (www.standaard.be)

... Maar ik ben niet met Michael bevriend in de hoop dat hij me bij Ferrari zal binnenloodsen. Al zal hij niet nalaten een goed woordje te doen. Wie weet, als testrijder. Daarvan was vorig jaar al sprake. En testrijders worden tegenwoordig toch makkelijk gepromoveerd tot titularis.''
 
oh wat dacht je dan van die grap van unitedsmokers.com?? advertenties in de metro en spits over goedkope sigaretten als er meer dan 100000 mensen zich zouden inschrijven. wat een lol
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
 
Back
Top