25 en 26 september FULL SPEED zwolle

ik ben ook dr net van terug, vond het ook heel erg tegen vallen, we zijn na een half uur weggaan 11 euro vragen terwijl er op de parkeerplaats mooiere autos stonden!!!!
 
Hmmm.. de zoveelste matige beurs dus? :|

Was van plan morgen te gaan, maar gezien de reacties zit ik nu behoorlijk te twijfelen!

Hoe zat het qua audio? Das de voornaamste reden dat ik naar die beurzen ga :)
 
We waren echt met een goed uur weer buiten inclusief de tijd dat we binnen zaten om wat te eten.
Vond het absoluut geen aanrader.
Bekijk mijn foto's en je hebt het meeste van de beurs gezien.
Qua audio... tja ze hielden een decibell contest.
Zetten ze 1 microfoon op de plek van de bestuurder, en draaien ze een cdtje met lage tonen. That's it.
Niet echt iets spectaculairs gezien verder. Of ik moet er over heen hebben gekeken.

Verder viel het scooterracer(Mark) en mij op dat sommige auto's echt beroerd gespoten waren.
Je ziet gewoon een lichte vorm van sinasappelhuid. Erg jammer voor een 'getunede' auto.
 
die polo was dat toevallig die groene? ik vond em al heeeel erg laag aan de grond staan. orange die bij em was ook... wel erg gaaf... ik vond het zowieso wel vet daar... zal wel komen omdat ik normaal ook niet vaak op dat soort beursen kom.

ik ga er morgen iig nog een keer heen :)
 
JeffreyZwolle said:
die polo was dat toevallig die groene?

25-8-2004%20053.jpg


Geld te veel Jeffrey door morgen nog een keer te gaan? ;)
 
Nee inderdaad, ik vond er weinig aan. Ik denk dat ik het wel gezien heb, niks nieuws meer en vaak dezelfde auto's . Ow ja, was die zwarte Civic van jou Dimer bij de Honda Benelux club oid? Zo ja, gaaf dingetje :)
 
Back
Top