Full Speed Rosmalen

Originally posted by blackX
hey,

De auto van mijn kapster komt er ook te staan ;)

citroenc2.jpg

dit is alleen de achterkant, heb ff geen foto's van de voorkant, maar als je er heen gaat herken je em zo, is de enige uitgebouwde c2 in Nederland, voor heeft ze ook 3d lampen en een embleemloze grill.

hi-re-CU.gif

deze velgen liggen eronder.

Heel de bodykit komt bij cituning vandaan en merk van bodykit is musketier

dit zijn toch niet dezelfde autos? van wie is die onderste dan? en dan is je kapster duz ook niet de enigste in nederland ;)

Originally posted by dieselmaniac
dit zijn toch niet dezelfde autos? van wie is die onderste dan? en dan is je kapster duz ook niet de enigste in nederland ;)

musketier is Duits, en die onderste is van de maker van de bodykit, ze moesten toch een testauto hebben eey.

en haar ramen zijn nu ook getint, en er zitten sideskirts op.

En hij ziet er behoorlijk anders uit dan de auto op de onderste foto, ging alleen ff om de velgen.

M'n pa was er ook met Dempster en wat andere honda's
hij had iets van 9,xx gereden @ 300m. Maar ik had het filmpje gezien en hij had de hele 1e versnelling wielspin en een stukje 2e ook.

BMW van een goeie vriend van me :D (heb ik me Speedy trouwens van gekocht :D)

DSCN0025.jpg

Morgen kom ik ook met pix. Ben nu op feestje van neefje :p

Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat Een Boeren!

Echt alleen maar van die stereotype achterhoekse boeren of tegen het aso aan, die naar gabber luisteren.

Op een paar mooie auto's vond ik het meeste echt om te kotsen. Ik had meer Japanse auto's verwacht, maar toch was het gehalte afgeragde Golfjes en Opeltjes erg (te) hoog.

Goed, er was wel wat moois, maar da was zeldzaam.

Vooral de dark-room leek wel of ik ergens 'savonds laat over een kermis liep.

Ben ook net terug :) Was wel vet. Ik heb foto's, maar moet ze nog resizen en uploaden. Doe ik vanavond of morgen wel ;)

Echt wel vette wagens gezien. Die lompe boer met z'n Chevy bus... OMG :P KNAL, banden op, hup nieuwe en gassen/spollen/burnen maar, met flesje bier achter het stuur natuurlijk ;)

mijn foto's

1_copy47.jpg

2_copy42.jpg

3_copy32.jpg

4_copy21.jpg

5_copy22.jpg

6_copy21.jpg

7_copy18.jpg

9_copy32.jpg

10_copy16.jpg

11_copy17.jpg

12_copy15.jpg

13_copy11.jpg

geilheid !!
14_copy14.jpg

oeefff :P
15_copy10.jpg

onze trots :D
16_copy12.jpg

zeer mooie CRX
17_copy12.jpg

18_copy9.jpg

supra motor blok KWIJLLLLLL
19_copy10.jpg

de supra :P
20_copy12.jpg

21_copy8.jpg

22_copy15.jpg

23_copy13.jpg

24_copy10.jpg

colt :D
25_copy10.jpg

rubber ? ben jij dat ?
26_copy10.jpg

owww daar ben ju
27_copy8.jpg

oeff 2 dikke tigra's
28_copy8.jpg

29_copy8.jpg

uberrrr
30_copy7.jpg

binnenkantje
31_copy8.jpg

weer zo een geile tigra
32_copy9.jpg

super mooie renault megane cabrio
33_copy9.jpg

simpel maar een brute megane
34_copy7.jpg

terugweg weer ff wezen vlammen met dihatsjoe coure :P dit is nog niet echt top speed maar hij kwam vandaag niet vedder :(
top_speed.jpg

ik vond het een geslaagde dag, volgende jaar ben ik weer vand e party maar dan met me eigen auto :P

00iii :*

Back