Speed&Design 2005

Status
Not open for further replies.
Kom er net vandaan:) was opzich vet. 2f2f gehalte was allemaal in 1 zaal gestopt, dus die heb ik weinig bekeken:P Activiteiten waren matig vond ik, je kon mee doen met 'darda-baan'auto spelletje, er waren RC auto wedstrijden, en je kon karten(op een flutcircuitje). Het mooiste waren eigenlijk gewoon de originele modellen, Carrera GT, Mustang GT, Continental GT,f430 en met name(hoe kan het ook als porsche liefhebber) de GT2 RS, WAT een bruut ding. Ook nog nieuwe R32 en R33 nissan gespot:)
Over het algemeen wel vet, maar ik ga er niet nog een keer heen denk ik.
Burger King, Mac, La Place, Sandwich-zaakje, Likeurzaakje ook nog bezocht, was ook tof:P
Als ik foto's heb zal ik ze ff een keer posten:)
 
mee eens essen is tenminste beter opgezet
wij hadden vrij kaarten gekregen van van kronenburg (kms stand)
maar mijn beurs is het niet ik weet niet of iemand die groene crx heeft zien staan met 500 pk nou in geen 500 jaar als je goed kijkt heb je op een hele hoop autos een hele hoop aan te merken.
en er stonden ook een hoop autos die er helemaal niet thuis hoorden waar totaal niks aan gedaan was of iig niet om op een beurs te staan.

de stand van kms werd niet echt bekeken omdat iedereen die op een dergelijke beurs komt voor grote spoilers en dikke wielen en flipflop lak en niet voor de echte tuning, zoals dat gezecht werd bij auto experience

ik heb weinig echte tuning gezien.

maar we zullen kijken wat essen brengt
 
500pk was misschien ietswat overdreven maar k geloof echt wel dat daar power in zat met een ander blok en turbo dacht ik
 
ook vandaag geweest.. leek wel stukje groter als vorig jaar alleen alles stond op elkaar gepropt da ut nie meer leuk was.... verder stond der wel wat leuk spul tussen :)
 
Monk said:
500pk was misschien ietswat overdreven maar k geloof echt wel dat daar power in zat met een ander blok en turbo dacht ik

ik weet waar ik over praat als het om veel vermogen gaat ik ben zelf met een opel astra bezig waarvan we de dyno run score nog moeten krijgen en die zal ook rond de 500 pk liggen maar aan dit blok is helemala niks meer orgineel (krukas drijfstangen zuigers nokkenassen grotere kleppen komplete kop bewerking mechanische stoters nog veel grotere turbo als wat ik op speed en design gezien heb (alhoewel onze turbo op de motor zat bij de kms stand )vrij programeer baar motormanagment ander in en uitlaat spruitstuk en ga zo maar door.


en dan ligt er een mooi briefje bij wat er allemaal op en aan zit

wij rijden met 1030 ccm inspuiting en die zouden de 5 a 600 pk moeten halen maar dan ook maar net en die jonge reed 500 pk met 350 injectoren dat lijkt me niet en ook de downpipe was wat aan de kleine kant en de turbo was er ook niet helemal geschikt voor leek mij
en aangezien de helft niet aangesloten was heeft deze motor nog nooit gelopen dus een loze uitspraak is snel gedaan en op papier gezet om het publiek te inponeren.

maarja ieder zijn ding mijn ding is om het er niet aan de buiten kant aan af te laten zien op wat kleine dingetjes na en het dan wel zo voor elkaar hebben dat je rond de 500 pk scoort maar dar kom ik nog wle op terug als ionze astra klaar is dan komt er wel een leuk filmpje hie op het forum
 
Ben gister geweest. De hele tuning hal was het minst intressant. Ik heb de crx'en en het polyester nou wel gezien. Je ziet ze tenslotte op elke beurs:X
De motoren waren nais, dat was toch wel t mooiste ongeveer +ralf+
 
wat ik niet snap is waarom mensen in hemelsnaam 500pk in een astra willen hebben, bijzondere geldverkwisting zeg maar....
 
Laten we het maar op hobby houden, leuk om bezig te zijn, maar achteraf gezien misschien wel aardig doelloos, maarja gaat erom dat je er plezier van hebt toch?

Maargoed aangezien dit topic compleet de verkeerde kant op gaat en er ws. toch nog maar weinig valt te melden gaat ie dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top