Speed&Design 2003

Ben gisteren ook geweest....

Veel vette wagen, ook veel te overdone sommige
Veel lekkere wijven
Hilly nog gemeet :)
De indoorraces die werden gehouden waren echt kk vet ging ziek hard.
Heb nog wat pics van die ene uitgebouwde oldtimer en wat andere bakkies
 
Last edited:
Whoei, net terug, 5 uurtjes rond gekeken op speed and design, ik vond het prachtig.

Demo van sony --> ze proberen het gwoon bruut te maken door een bestelbusje compleet vol te duwen met subwoofers, om zo klanten te trekken. Loop je er heen denk je wat hoor ik nu toch steeds, kan echt niet allemaal uit dat bestelbusje komen.

Staan er achter 2 JBL auto's te bonken En overheersen de hele sony bestelwagen :D :D :D

Mooiste demo wagen vond ik nog wel de Alphine wagen, erg mooi afgewerkt, wat je van de meeste auto's niet kon zeggen sommige waren gewoon vies, dat mag en kan toch niet ???

Clarion demo, was ook weer mooi afgewerkt maar niet bruut te noemen.

Pioneer --> doe eens wat aan jullie resonatie bij jullie demo wagen :D :D ik dacht wat hoor ik nu toch weer :W trilde er gewoon een stuk plaat.

JVC heeft het meeste geld gestoken in zijn stant, ze hadden zelfs een boven verdieping , voor de verkooppraatjes.


Ergste wat ik gezien had --> bij de db wedstrijd, zag ik iemand in de rij zijn kofferbak openen, de auto was vrij mooi afgewerkt dus je denkt daar zal ook wel een mooie install in verwerkt zitten. Zie ik daar een houten mdf kist liggen, slecht afgewerkt, niet bekleed, of geverfd ofzo je zag gewoon nog de potloodlijnen zitten.

En toen zag ik hem zo vanaf de bodem zijn versterker oppakken en opzij leggen LOL.

Wie ik miste --> Boston, ik wou erg graag de Boston 12.5LF beluisteren


Ja er waren veel auto's overdone, maar dat is juist leuk om te zien.
 
Hey mensen ik ben vandaag ook naar S&D geweest t was errug vatjes.Ik vond wat ik heb gezien t wel waard voor 15 euri's :).Sommige autos waren egt overdone idd maarja dat kan je verw88 bij zon beurs.Ik zou binnenkort wat mooie kwijl fototjes plaatsen :W dus jullie zien t nog wel...

btw iemand webspace???:)
 
was vandaag geweest, was wel geinig...maar oh oh wat een hoop van die standaard foute tjappies daarzo zeg! 8P

Wel een hoop lekkere tjikkies gezien dus dat maakte veel goed :)
 
Het was gelukkig beter te doen dan car mania. Helemaal toen we de Lamborghini's, Ferrari's, Aston Martins, Lotussen en Porsches zagen. Alfa GT was ook wel aangenaam :W

Show was ook wel leuk met drift en burn werk (en vonken, van de schijfremmen @ Ford :+) Jammer dat we niet zoveel tijd hadden alles goed te bekijken (hcc)

Oja, starten ze de RX8 nog even als ik er niet bij sta en mn m8s wel potver :p ook al zo'n lekker ding.
 
Originally posted by Twan
Whoei, net terug, 5 uurtjes rond gekeken op speed and design, ik vond het prachtig.

Demo van sony --> ze proberen het gwoon bruut te maken door een bestelbusje compleet vol te duwen met subwoofers, om zo klanten te trekken. Loop je er heen denk je wat hoor ik nu toch steeds, kan echt niet allemaal uit dat bestelbusje komen.

Staan er achter 2 JBL auto's te bonken En overheersen de hele sony bestelwagen :D :D :D

Mooiste demo wagen vond ik nog wel de Alphine wagen, erg mooi afgewerkt, wat je van de meeste auto's niet kon zeggen sommige waren gewoon vies, dat mag en kan toch niet ???

Clarion demo, was ook weer mooi afgewerkt maar niet bruut te noemen.

Pioneer --> doe eens wat aan jullie resonatie bij jullie demo wagen :D :D ik dacht wat hoor ik nu toch weer :W trilde er gewoon een stuk plaat.

JVC heeft het meeste geld gestoken in zijn stant, ze hadden zelfs een boven verdieping , voor de verkooppraatjes.


Ergste wat ik gezien had --> bij de db wedstrijd, zag ik iemand in de rij zijn kofferbak openen, de auto was vrij mooi afgewerkt dus je denkt daar zal ook wel een mooie install in verwerkt zitten. Zie ik daar een houten mdf kist liggen, slecht afgewerkt, niet bekleed, of geverfd ofzo je zag gewoon nog de potloodlijnen zitten.

En toen zag ik hem zo vanaf de bodem zijn versterker oppakken en opzij leggen LOL.

Wie ik miste --> Boston, ik wou erg graag de Boston 12.5LF beluisteren


Ja er waren veel auto's overdone, maar dat is juist leuk om te zien.

@ pioneer, ik vond die megane (als je die bedoeld tenminste) behoorlijk strak klinken.
@bd drag, "misschien" was ie nog niet af :P
 
Of dat ie strak klonk , kon ik niet zeggen er was teveel omgevingsgeluid, maar wat ik hoorde klonk leuk :)

full.jpg


Of die db drag auto niet klaar was, was wel duidelijk te zien. Maar met zoiets zou ik me eigen schamen zag er ook simpel uit.
 
Pfff... over dat sony busje, kheb erin gezeten, die gast voerde met een dikke grijns 't volume op... deed vrdmm echt ZEER :eek:
IMG_2151.jpg


Niveau op de beurs was erg wisselend :) veel sjappies, maar ook echt mooie auto's/installs :~

vond 't trouwens nog best moeilijk nette pics te maken... zonder flits zit je al gauw op een sluitertijd van 1/8 sec, en daar moet je wel een vaste hand voor hebben. (of met een statief rondzeulen 8P)
Was ook veel te druk... iedereen liep me in de weg :P

impressie van mijn pics:

IMG_2157.jpg


IMG_2182.jpg


IMG_2213.jpg


IMG_2217.jpg


IMG_2220.jpg


IMG_2224.jpg


IMG_2231.jpg


IMG_2233.jpg


:*
IMG_2250.jpg

Liep nog veel meer moois rond, maar zoals gezegd, met een sluitertijd van 1/8 seconde wordt alles wat ook maar een beetje beweegt wazig :'(
 
Originally posted by Kuit@NRG
echt kut dat ik niet wist wanneer het was:(

Tja, dat is zonde. Ik wist het ook vrij laat pas omdat ik dacht dat het December was, toen ff op site gekeken bleek het diezelfde week al te zijn. Toen maar ff dit topic gemaakt... Is zelfs dit topic je ontgaan joh :'( ?
 
die impreza met kenteken SP-RB-01 is van een bekende van me.
is wel een stoer ding. enigste in nederland met die uitbouwkit.
jammer dat het blok in puin lag nadat de dealer even de distributieriem had vervangen
 
Back
Top