Speed And Design Jaarbeurs Utreggg 2004

Ik ben die donderdag geweest, lekker rustig, kon mooi overal kijken en foto's maken. Wat wel storend was waren die hekken zeg maar die om de auto's stonden. Het was daardoor soms moeilijk een mooie foto te maken zonder dat je een balk door je foto zag. Verder wel erg genoten van alle auto's. Mooi in een Hummer gezeten :>, en ik blijf een grote fan van de Bentley, wat een bak die Continental GT :P
 
Je hebt wel wat gemist:
- Lamborghini diablo se30, murchielago, gallardo
- Ferrari de meeste recente modellen
- de Ascari's :p
- Nobles
- Supra's
- EB 110
- Beperkt aantal goed getunede Japanners

Zie je niet zomaar voorbij tuffen op straat, maar ik moet zeggen dat er een stel foute bakken tussen stonden. Al met al een redelijke beurs...
-
 
El Barto said:
Je hebt wel wat gemist:
- Lamborghini diablo se30, murchielago, gallardo
- Ferrari de meeste recente modellen
- de Ascari's :p
- Nobles
- Supra's
- EB 110
- Beperkt aantal goed getunede Japanners

Zie je niet zomaar voorbij tuffen op straat, maar ik moet zeggen dat er een stel foute bakken tussen stonden. Al met al een redelijke beurs...
-


En nartuurlijk de Hollandse trots Spyker :P die mag je gewoon weg niet vergeten ;)
 
Ben er zaterdag ook geweest was wel een geslaagd dagje :) Jeroen Bleekemolen nog gezien jammer genoeg niet rijdend en Christiaan Aalbers was er nog even die zou even vlamme bij die JVC stand (@Pc) maar deed nix anders dan uit de bogt vliegen en het leukste van de dag was nog wel dit :

SIMG0929.jpg


Heb me dood gelachen :) +ralf+ heb nog meer fotos zet ze nog wel eve online
 
was er ook zaterdag, heb jeroen bleekemolen wel zien rijden samen met zijn broer dacht ik.

die kerel die bij die bij die rallywagens stond om mensen mee te laten rijden was echt een teringvent, ik was met een kerel en zijn zoontje, maar echt gewoon straal voorbij lopen hey als je vooraan stond :|
 
Ben gister ook geweest en heb er een sticker gekocht die hebk verneuktn (tja).
En nu benk op zoek naar een zelfde maar dan nieuw.

Ik ben op zoek naar een sticker die zegt: Under Construction Show Car, en dan in zo'n tribal vierkant iemand mss een idee waarkze kan bestellen.
 
speed en design geweest.
was wel leuk.
heb nou verhalen gehoord van essen dus ik hoop dat speed and design toch wel in het niet valt bij essen..


maar voor speed and design vond ik het toch wel vet.

btw ontzettend goedkope harde bonkende cd's waren er te koop.
vanaf 2 tot 10 euri :P
 
Die shitt kon je ook halen op de beurs.. (ik vindt het ook niet mooi maar ja ach)
'k heb ook nog een remus t-shirtje gekocht op de beurs omdat het winter is +ralf+ :|
 
Back
Top