Speed And Design Jaarbeurs Utreggg 2004

Let ff op !!!

Ik weet niet of er meer mensen in zijn getrapt dat je dingen hebt gewonen op de Beurs..
ze liepen nl op je af en zeiden ja je hebt wat gewonnen bla bla bla en dat je kon kiezen uit 3 prijzen enz.
Er liepen nl. van die lui van de Nederlandse boeken club rond.. ik weetn iet of mensen zich hebben laten registreren !!!
Laat je dus uitschrijven want anders heb je een dik probleem !!!!!!!!
 
Lg Tuning said:
Let ff op !!!

Ik weet niet of er meer mensen in zijn getrapt dat je dingen hebt gewonen op de Beurs..
ze liepen nl op je af en zeiden ja je hebt wat gewonnen bla bla bla en dat je kon kiezen uit 3 prijzen enz.
Er liepen nl. van die lui van de Nederlandse boeken club rond.. ik weetn iet of mensen zich hebben laten registreren !!!
Laat je dus uitschrijven want anders heb je een dik probleem !!!!!!!!
Ze liepen mij echt vier keer gratis dingen aan te bieden. 'Geen interesse, ik betaal liever', was mijn reactie. Ik vertrouw dat nooit, hierbij zit volgens mij geen addertje onder het gras, maar een dikke vette wurgslang.

Als het anders is, mag je het zeggen hoor, dan neem ik mijn woorden terug.
 
Lg Tuning said:
Let ff op !!!

Ik weet niet of er meer mensen in zijn getrapt dat je dingen hebt gewonen op de Beurs..
ze liepen nl op je af en zeiden ja je hebt wat gewonnen bla bla bla en dat je kon kiezen uit 3 prijzen enz.
Er liepen nl. van die lui van de Nederlandse boeken club rond.. ik weetn iet of mensen zich hebben laten registreren !!!
Laat je dus uitschrijven want anders heb je een dik probleem !!!!!!!!

Die negerin enzo? hehehe, die vroegen aan iedereen: ben je 18? Ik vertrouwde het zowieso al niet dus lekker nee zeggen :)

Maar ken iemand die er een dvd had gekocht voor paar euro ofzo en dan korting kreeg of iets en alles, maar dit is dus oplichterij? Wij zeiden al dat ie zich niet had moeten laten overhalen, maarja was toen al gebeurt. Hoop voorm dat ie er vanaf komt, die negerin liep al tegen 'm te lullen dat ze allemaal reizen kreeg voor dat werk enzo.
 
Ja een turk kwam ook op me af met een cd en dvd, hij allemaal van "jaaa als je nou 2,50 euro overschrijft mag je iets uitzoeken" blablabla. Ik kon et nauwlijks verstaan met zijn wannebe vlotte babbel.
Ik wilde best een cd'tje voor dat geld, maar toen ie om mijn gegevens vroeg ben ik afgehaakt, vertrouwde die knaap voor geen meter...
 
Athenaracing said:
Wat is het dikke probleem dan?

Nou kijk dat als je die spullen hebt aangenomen je hebt in laten schrijven bij de Nederlandse boekenclub...

trouwens die "Neger" heete Faluma :p

maar goed luister ff , mocht je je in geschreven hebben bij de " NBC " dan zal ik als ik jou was je ommiddelijk uit laten schrijven omdat je er anders aan VAST zit , het is namelijk zo dat je verplicht bent om wat te kopen...bij de NBC

kop je niets , dn krijg je iets toegezonden en dat MOET je aanenmen...

dus als je je uit wilt laten schrijven doe dat dna deze week NOG want na het weekend of de dag vna inschrijving ben je TE laat... !
als je je uitscrijft stuur dan ook meteen je geschoken "cadeau" daarbij terug !

M.v.g Rene
 
Idd, als je je niet uitschrijft zit je er een jaar aan vast. Moet je minimaal 1 keer per kwartaal wat bestellen. Lidmaatschap gaat automatisch door als je hem niet 3 maanden voordat het jaar om is opzegd.
 
Back
Top