25 en 26 september FULL SPEED zwolle

IMAG142.jpg


He dies uit soest ;)


Jeffrey, is gewoon poly die bumpers :) , en dat clean maken van het plaatwerk heb je ook gewoon plamuur voor...en grote vlakken lassen ze gewoon op...dus bv. je motorkap doortrekken.
 
hehe, wak wel lachu von was als je die hal binnen kwam dat door 2 hele dikke mercedessen stonden en een tog wel z.g.a.n. corvette ....en iedereen liep er voorbij :P
 
Bas@ICE said:
IMAG142.jpg


He dies uit soest ;)


Jeffrey, is gewoon poly die bumpers :) , en dat clean maken van het plaatwerk heb je ook gewoon plamuur voor...en grote vlakken lassen ze gewoon op...dus bv. je motorkap doortrekken.

sorry, kheb de vraag een beetje onduidelijk gesteld miss... ik bedoelde eigenlijk bij de subwoofers en de versterkers in de achterbak... die mooie ronde vormen die vaak mee gespoten zijn. zoals die saxo ze hele auto 8)
 
ben er zondag even geweest maar vond het zeker geen 11 euro waard , was volgens mij nog minder als vorig jaar , toen heb ik iig nog wat gekocht maar het leek nu wel een VW onderdelenbeurs :?

maargoed , dat hebben we ook weer gehad
 
Ben er ook geweest en 11€ was het ni egt waard... maarja veel leuke VW'tjes gezien 8) en ook ander leuk spul... IMO jammer dat er ook veel foute bakken waren :X
 
Ze hadden niet eens een dumpvalve voor een vw t4 :eek:
Die bestaan niet werdt tegen ons gezegd. :|

Voor de rest de verlagingskitjes enzo waren allemaal vw ja :(
 
mjah waar ik het meeste respect voor heb, is hoe die gasten hun auto poetsen, ziet er gewoon als nieuw uit. echt vet. wil wel weten waarmee ze dat doen. verder zie ik er niet echt wat leuks bij staan, veeeeeeel e overdone
 
JP-Tuning said:
mjah waar ik het meeste respect voor heb, is hoe die gasten hun auto poetsen, ziet er gewoon als nieuw uit. echt vet. wil wel weten waarmee ze dat doen. verder zie ik er niet echt wat leuks bij staan, veeeeeeel e overdone


McGuire of Macguire, 1 van de 2.

En gewoon goed wassen met autoshampoo, dan in de wax zetten, en heel lang uitpoetsen of de polijstmachine pakken met een zachte doek eromheen.

Duurt ff, maar dan heb je ook wat.
 
Back
Top