full speed autotron rosmalen

ik ben ook zaterdag geweest en tis me goed bevallen. mooie auto's het weer zat ook mee, gewoon geslaagd dagje.

ik was r ook zaterdag, vette lowriders :D n die fietsen dan! ook zag ik nog een uber gare ibiza waar ik nog foto's van gemaakt heb! :D nee hij was irl nog vetter! mike had jij niet zo'n gele jack aan?

Ik had van een vriend van me gehoord dat er geen reet aan was. Allemaal trappers en trappersautos. Maw, Gti tjes , Gsitjes etc. Hij was er btw met zijn broer en een buurjongen/man zijn broer met een witte cadillac coupe de ville en die buurman met een uuh bruine :p

Originally posted by THa GiLeRa WuN
ik was r ook zaterdag, vette lowriders :D n die fietsen dan! ook zag ik nog een uber gare ibiza waar ik nog foto's van gemaakt heb! :D nee hij was irl nog vetter! mike had jij niet zo'n gele jack aan?

Ghe ghe nee ik had geen geel jack aan maar een zwarte brunotti jas.

Ow trouwens die pics van evo power daar staat de clio van een maat van me bij.
Ding is echt uber die drakentribal aan de zijkant is een eigen ontwerp en eenmalig gemaakt voor hem.
38.jpg

Was wel weer geinig. Je hebt wel snel alles gezien, zeker als je er al eerder bent geweest. Was er van 9 tm 22 uur. Lang dagje dus :) Nog gesprint maar was niet echt een succes. De snelste van ons was 11,3 seconden (200 meter) met een gare koppeling en een glad startpunt (koelvloeistof en veel rubber van die burnende chevy :) )

mja, ik werk er nu 3 jaar.. Het stelt eigelijk echt niet veel voor. Speed was de vorige jaren leuker. Wel naise cars btw.. viva la Nilzz ik baal dat ik jou car niet heb gezien zeg.

Originally posted by viva la Nilzz
235 Pk @ 9000 rpm
toerental is begrensd op 9200 rpm

Uit een 1600 8P
Hij kan eigenlijk nog meer toeren draaien ofniet?
En jullie moeten hem om de zoveel tijd helemaal uit elkaar halen of niet?

Originally posted by mike
Ghe ghe nee ik had geen geel jack aan maar een zwarte brunotti jas.

Ow trouwens die pics van evo power daar staat de clio van een maat van me bij.
Ding is echt uber die drakentribal aan de zijkant is een eigen ontwerp en eenmalig gemaakt voor hem.
38.jpg

ding heb ik volgens mij weleens bij Atec tuning gezien in barendrecht....kan dat?

Originally posted by THa GiLeRa WuN

Deze waren ook leuk...

116-1679_IMG.JPG

117-1721_IMG.JPG

117-1740_IMG.JPG

118-1862_IMG.JPG

Om het dagje compleet te maken... ;)

118-1882_IMG.JPG

Doei!

;)

Nancy

damn.. vet intrieurtje :D

die groene auto doet me ergens aan denken...
kweet niet waaraan :P ;)

en die honda is ook wel kick ass :)

jah heb die auto idd weleens gezien @ car trend, wel geinig maar ken nou niet echt zeggen dattie origineel is....

Originally posted by JohnB
Vette Impala , alleen had ie iets grotere velgen eronder moeten doen. Dan was het een echte low-rider

... Er stonden er maar een paar... helaas...

116-1667_IMG.JPG

116-1668_IMG.JPG

116-1672_IMG.JPG

116-1680_IMG.JPG

Doei!

;)

Nancy

Whoei ik sta ook op de foto :rolleyes:

Dude met witte Raceland blouse die met de rug naar de foto toe staat :)

2.jpg

Mja wij hebben het wel tering druk gehad.

Die Rockford Fossgate bus was echt te erg, stonden wij 25m vanaf :D

Originally posted by zjonnie
Uit een 1600 8P
Hij kan eigenlijk nog meer toeren draaien ofniet?
En jullie moeten hem om de zoveel tijd helemaal uit elkaar halen of niet?

Ja

Ja, +/-10.000

Jep, 1000 'stage' Km Zuigerveren etc vervangen, 2000 'Stage' Km Bakrevisie etc :P

Back