This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed powered Piaboost

Ik ben dus bezig aan m'n kappen te bewerken zoals naad van bcd achterkap wegwerken en achterlichtgat dichtmaken, ook krijgt scoot dus een nieuw kleurtje als de kappen af zijn.

Ik ga ook aanwezig zijn met scoot in Best maar dan wel zonder kappen.
Heb hem vandaag nog eens ff aan het oppoetsen geweest en ff stukje gereden op onze oprit.

burnspoor

Zo is hij te zien in Best:

netje getunde cilinder! Wie had die ook alweer aangepakt? En je voorband hangt echt dicht tegen je radje he Heeft hij hem nog niet geraakt? Ik zie en spreek je nog wel in best he

Blue Shark said:
netje getunde cilinder! Wie had die ook alweer aangepakt? En je voorband hangt echt dicht tegen je radje he Heeft hij hem nog niet geraakt? Ik zie en spreek je nog wel in best he

op de cilinder zie je duidelijk JS staan dus dan is het door joël gedaan heh

Blue Shark said:

Machiel. said:
op de cilinder zie je duidelijk JS staan dus dan is het door joël gedaan heh

Cilinder is idd getuned door JS, Joël dus.
Staat trouwens in setup lijst

Voorwiel heeft men rad nog steeds niet aangeraakt, zoals ik verwacht had dus

Update 26/06/06

Gisteren naar meeting Best geweest, was een zeer grote tegenvaller voor mij omdat ik echt super veel last had van wheelspin en kon dus echt nooit goed vertrekken.
Hopen dat het in Lint wel droge baan is.

Heb ook een elektrische waterpomp van Bosch aangeschaft.
Ook gelijk gepolijst:

Last edited:
Vandaag naar meeting Lint geweest.
Meeting was super voor mij, mede omdat ik zowat alles gewonnen had.
Booster knalde goed door, maar we gaan zeker nog nog langere vertanding steken, want sommige scoots kwamen op het laatste stuk soms wel dichter op top. Maar het sprinten ging me dus echt wel goed af

Ook ff pech gehad door lichtjes de borduur op warmrijstrook te raken waardoor men voorvork beetje opgestuikt was. Kwam doordat men voorrem plots niet goed meer remde. Daar ter plekken t-stuk terug recht getrokken en gemonteerd. Voorrem inorde gemaakt zodat ze terug goed remde. Dus was dus eigenlijk al bij al niet erg.

Vond de meeting dus super geslaagd voor mij

Hier dan enkele foto's van mij @ Meeting Lint:

Als jullie er nog hebben mag je ze altijd posten.
Reacties zijn ook altijd welkom.

Gr Jeroen

vette scoot, lekker laag.
miss heb ik eroverheen gelezen maar toch, kapjes zitten er nu niet op, die komen er wel weer op?

pruttelbakje said:
vette scoot, lekker laag.
miss heb ik eroverheen gelezen maar toch, kapjes zitten er nu niet op, die komen er wel weer op?

Ja die komen er weer op, ben ze aan het polyesteren en plamuren, en ze krijgen een nieuw kleurtje.

Gr Jeroen

Update 11/07/06

Vandaag en gisteren ff bezig geweest.
Omwille an dat heel me blok en uitlaat enzo onder het batterijzuur hong en het al goed had ingefreten heb ik heel lang bezig geweest met alles op te kuisen na meeting Lint.

Ik heb men squish wat krapper gezet, hij stond op 0.50mm en staat nu op 0.45mm.

Ook heb ik een ander stuurtje geplaatst. Ik vind het zelf wel vet staan, maar ik zal wel nog afwisseln met dit stuur en TNT stuurtje.

Hier dan foto's:

Stuurtje is echt vet! Een hele vooruit gang.
Het scootertje begint ook steeds beter en beter te lopen.

Knalde idd al lekker @ lint !

Gingen mooi gelijkop enkel spijtig van de powerwheelie's die onze sprints tot 2maal toe vergalde

Machiel. said:
Ziet er best vet uit dat stuurtje

heeft je pa trouwens de bmw weg gedaan voor die ML ?

Yup BMW heeft plaats moeten maken voor de ML.
Ergens wel spijtig, maar deze is zeker zo vet als de BMW vind ik, zouden enkel nog andere velgen op mogen van mij
En de ML is een stuk heviger als de BMW

robo5 said:
Knalde idd al lekker @ lint !

Gingen mooi gelijkop enkel spijtig van de powerwheelie's die onze sprints tot 2maal toe vergalde

Ja Sprint ging zeker gelijk op
Voorvork moet je zeker nog verlagen zodat je hem meer onder bedwang kan houden.

@ rest:

Bedankt voor de positieve reacties