This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed powered Piaboost

your bike is very nice. its way too nice to be just used for racing. that bike should be on the streets too.

Thx voor de positieve reacties

@ Blue Shark
die foto vind ik wel lache, lekker hangen op het stuur, wachtend tot scoot wat afgekoeld was

Update 29/04/06

Vandaag naar Scootermania geweest om te banken / afstellen.
Ik kwam binnen met 20.3 pk.
Dat is dus 0.6pk minder dan op perkpolder maar vind het nog mee vallen na 2 hele dagen te vlammen op perkpolder en meppel en dan maar 0.6pk verliezen.
Na het afstellen hadk terug een score van 20.8pk maar met een veel mooiere grafiek met een langere powerband. En dat was dus wat ik nodig had want hij moest de laatste 50 meter beter blijven doorgaan.
Voor hogere score moet ik iets langere vertanding steken. Deze ga ik dus 1 van de weken bestellen en er moet ook een nieuwe zuiger in, want deze is beetje versleten Als booster op de bank warmer werd zakte ook het vermogen beetje in en dat kwam doordat men zuiger dus niet meer 100% is.

Dus ik heb weer een paar dingen te doen en ik ben zeker tevreden met m'n 20.8pk

Grafiek post ik zodadelijk wel.

C4rN said:
Andere vertanding voor meer vermogen? hoe doe je dat ?

Doordat Booster te hoge toeren maakt op het einde valt men vermogen weg op het laatste doordat ik kortere vertanding heb. Hij zakt eerst een 500 toeren in en dan gaat hij zeer hoog in toeren. Dus vertanding moet langer zodat hij op die hoge toeren meer vermogen kan krijgen omdat orgineel vertanding nu gewoon TE kort is. Als ge mijn uitleg ni begrijpt ofzo moet ge het dan maar aan vinny vragen want die weet er iig meer van als ik.

PIABOOST said:
Ik heb nu een RF van 13.07.
En ik zou een RF willen van +- 9

Primair 14/39 komt je op een reductie factor uit van 9,2 zoiets was het probeer je die eens, Of de nieuwe stage 6 assen,

Matthew. said:
Primair 14/39 komt je op een reductie factor uit van 9,2 zoiets was het probeer je die eens, Of de nieuwe stage 6 assen,

Ja had ook al gedacht aan die malossi as.
als ik test zal ik het weten wat hij doet
Alvast bedankt voor u raad, Vinny had me hetzelfde voorgesteld.

Update 3/05/06

Veel mensen hebben ooit aan me gevraagd achter foto's van cilinder nadat hij getuned was. Maar omdat hij al gemonteerd was kon ik er geen maken. Nu ga ik dus toch nieuwe zuiger steken dus heb ook maar even snel foto's gemaakt van de cilinder.
Boven de uitlaatpoort is het net op de foto of hij beschadigd is maar op foto lijkt het veel erger dan in het echt, je kan het zelfs nog niet eens voelen, is gewoon slijtage volgens mij.
foto's: