Originally posted by Sjoerdyo
Maar om hem passend te maken moet ie toch de voet afdraaien?
Originally posted by Roadrunner
iemand die hem wil kopen? 200,-
zuiger is nog perfect, zuigerveer ook
cilindervoet is aangepast zodat ie op orig carter kan... verder issie ok
voor de hobby-ist dus, als je er nog wat van wilt maken.....
infoow? PMmetje svp
Originally posted by Ruud
waarom? hij past al op je carter... dus of je de bovenkant of onderkant afdraait lijkt me vrij nuttelooz
Originally posted by DvD
Bovenkant afdraaien doe je omdat je een ronding van je nicasil laag heb, en dus ook een grotere compressie ruimte.
En de voet van een speed cilinder moet je echt afdraaien anders past het NIET in een standaard carter. Je kan ook je cilinder orgineel laten en je carter aanpassen maar dan heb je nix meer aan je carter als je er een 50cc op wil.
Originally posted by Sugadaddy
Naja vroeger toen je cudt nog met c en dt schreef.. Oftewel in de tijd van MHR en Team...
Als je toen een MHR kocht, kocht je een Team met zuiger voor standaard krukas... Dus als hij een replica zuiger koopt is er dus idd nix aan de hand....
Naja iig suc6 ermee maar als het anders is hoor ik het graag...
Originally posted by Ruud
dus cilinder worden aan de bovenkant afgedraaid? kon ik niet echt uit je verhaal opmaken...
Originally posted by Arne@Piaggio
Maareuh, de timing van een Speed is dus absoluut niet geschikt voor een standaard krukas...de spoelers zijn daar niet voor geschikt...
Originally posted by Arne@Piaggio
Maareuh, de timing van een Speed is dus absoluut niet geschikt voor een standaard krukas...de spoelers zijn daar niet voor geschikt...en Pim, wat bedoel je nou met die goeie ouwe tijd? Ik volg het niet iig
Originally posted by Joor
Wat heeft een krukas met timing te maken?
Originally posted by Ufo
Niet dat de timing anders is met deze as, maar wel de "time" dat ze (de spolers dus) open staan. een andere openings periode vergt een andere timing.