Speed cilinder 70cc

Robbie

in love!
Ik dacht dus dat ik een speed rep had gekocht, blijkt dat het een speed is.... ik balen, paste niet in me carter dus cilindervoet aangepast. Maar goed, nu dacht ik dan laat ik die 5mm eraf draaien?? Klopt de timing dan nog wel van de cilinder?

Greetz 8)

Advertisement - register to remove this

sure... jij koopt hem voor 500,-

geen team krukas..... heb net een doppler erin gebouwd..... mij werd verteld dat het speed replica was

Is het niet zo dat de speed cilinder dezelfde is als de speed replica, en dat het enige verschil de zuiger is , die bij een speed korter is. Zo ja dan is het heel eenvoudig en kun je de replica zuiger erin zetten

Originally posted by Sjoerdyo
Als je de kop afdraait ja, maar nit als je de voet afdraait, wattie dus moet doen :)
Ennuh, wie heeft je "opgelicht" ?

uhm als je 'm afdraait dan veranderd je timing niet (bovenkant afdraaien) en je compressie kun je dan zelf bepalen...

vraag is of de timing wel lekker is voor een "standaard"drijfstang/zuiger verhaal

Originally posted by Ruud

uhm als je 'm afdraait dan veranderd je timing niet (bovenkant afdraaien) en je compressie kun je dan zelf bepalen...

vraag is of de timing wel lekker is voor een "standaard"drijfstang/zuiger verhaal

Maar om hem passend te maken moet ie toch de voet afdraaien?

Back