Special scoot? FOTO'S!!!!

Bier

*pr00st*
Ik ga in aug een speedfight II kopen. Nou vraag ik me af of er meerdere zijn met een speedfight (tuurlijk) maar dan echt vet special. Ik denk dat ik hem na een tijdje ook wel ga verbouwen (ook uiterlijk) en ik ken wel wat inspiratie gebruiken!! Kom maar op met die foto's en tips!!!!! Andere modelen zijn ook wel best.
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Bij dealer stond wel een moooiieee speedfiets in de kleuren van Malossi gespoten .. was ook wel lekker getuned volgens mij heb alleen uitlaat gezien maar die was al vet wreed
wink.gif
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Bij dealer stond wel een moooiieee speedfiets in de kleuren van Malossi gespoten .. was ook wel lekker getuned volgens mij heb alleen uitlaat gezien maar die was al vet wreed
wink.gif

Knap... Zal iig geen Malossi-uitlaat zijn geweest, MHR-uitlaat bestaat niet Peugeot...

Greetz.
 
tja meneer Bier wordt al snel ongeduldig, komt door al die alcohol he joris!!
nou ik zal ff kijken voor je hoor!
vivacityjdonker.jpg

Oke dan, hier heb je een hele mooie special scoot. het is wel geen SF 1/2 maar wel een peugeot!!!
Ik denk alleen dat je hem al wel kent
biggrin.gif


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
hey jeroen wie heeft er hier teveel op???? en ja die scoot ken ik al (goh hoe zou dat nou komen????) btw al die foto's die jij hebt heb ik ook op mn pc wisie nog?
dduuuuuuuhhhhhhhhhhhhh
dit topic is volgens mij een beetje klaar gloof ikke
mzzls (ps lees ff schapie jeroen, klere lijer)
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
tja maar goed, zo'n mooie scoot als de mijne zie je niet vaak, dus daarom liet ik hem nog een kee raan iedereen zien
biggrin.gif

een ja hoor je bent idd een klere lijer!
zo goed
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by Metal:
tja maar goed, zo'n mooie scoot als de mijne zie je niet vaak, dus daarom liet ik hem nog een kee raan iedereen zien
biggrin.gif

een ja hoor je bent idd een klere lijer!
zo goed
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

volgens mij (ut zou natuuuurlijk anders kennen maar ja) volgens mij heb je ut niet heeeelemaal begrepen.....
(tip tip tip leesj ff goe dan kom je dr wel achter tip tip tip)

lijer
 
Originally posted by Metal:
ik las het wel goed, maar ik verdraaide je woorden ff, zodat ik als nog geluik heb!!! znappie!

hhmmmmzzzz mjaw, moet je ook niet doen hè alles neiaardmo omdraaien tnaw want nad dan taag gaat teh het tein niet deog goed
 
Back
Top