Special scoot? FOTO'S!!!!

Bier

*pr00st*
Ik ga in aug een speedfight II kopen. Nou vraag ik me af of er meerdere zijn met een speedfight (tuurlijk) maar dan echt vet special. Ik denk dat ik hem na een tijdje ook wel ga verbouwen (ook uiterlijk) en ik ken wel wat inspiratie gebruiken!! Kom maar op met die foto's en tips!!!!! Andere modelen zijn ook wel best.
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Xerious:
wéééééééé....snik snik...

Was er nou mis meej dan ?

-Hij is zwart (sowieso al niet mijn lievelingskleur
smile.gif
)...
-Hij lijkt op een expansie-uitlaat, maar is toch een beetje wannabee...
-De tailpipe loopt de verkeerde kant op
smile.gif
...
-Hij is origineel...

Kritiek voldoende onderbouwd zo? Om je geen minderwaardigheidscomplexje te bezorgen: je scoot is verder wel vet hoor
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Ik blijf dat groene van die Speedfight wreed vinden
smile.gif


Dus geen leovinci sprinter :kots:


Ik heb nog wel pics van me ouwe speedfight , die was ook groen , en zag er best vet uit alleen weet niet hoe ik die zooi hier moet posten


------------------
zip sp met: 70 MHR speed ,team krukas, speed 2000 auspuff , koopmans tuned carter, 19 mm carb, kartbox, malossi eprom , hebo koppeling, en de rest moet nog aangeschaft worden :(
 
Jorenv, die scoot is van een vriend van me. Is zeker een mooi ding. En er is heel veel aan veranderd. Sja, die uitlaat. Onder een getunede DR70 trekt hij echt zwaar lekker. Alleen de top is minder.
 
Originally posted by jorenv:
Welke SR is nou van jou Xerious die paarse toch ??? Of die haai... Ik vind die blauwe toch mooier dan die paarse sorry
wink.gif
maar die haai vind ik ook niet echt super :8 wat loop ik eigenlijk te zeiken ik moet zelf eerst eens mijn kappen reparen en laten spuiten.......... IK HEB GELD NODIG FUCK !!!!


allebei he , kep die paarse zelf helemaal opgeknapt en die haai had ik al sinds me 16e
smile.gif
 
2 sr's ???? Hoezo heb je 2 super mooie scooters ?? Als je er een gedkoop kwijt wil mail maar
smile.gif
Nee hoor zoveel centen heb ik niet.... hoezo 2 scootzz ??? Ik snap het niet. Maar ja wel vet
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Kun je het niet aan met je 56k modempje ofzo
biggrin.gif


nou ik ook niet echt KLOTEZOOI, hebben jullie nog tips om mn ouders over te halen tot kabel?!?!?!?!?!? IK HEB ZE HARD NODIG!!!!
maar jullie kennen ook ff meewerken door niet zulke GROOOOOOOOOOOOOTTTTTTEEEEE foto's te plaatsen, aan de andere kant wel tof natuurrrrlijk maarjah.
mzzls
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
-Hij is zwart (sowieso al niet mijn lievelingskleur
smile.gif
)...
-Hij lijkt op een expansie-uitlaat, maar is toch een beetje wannabee...
-De tailpipe loopt de verkeerde kant op
smile.gif
...
-Hij is origineel...

Kritiek voldoende onderbouwd zo? Om je geen minderwaardigheidscomplexje te bezorgen: je scoot is verder wel vet hoor
smile.gif
...

Greetz.


hmmzz...hij presteert dus net zo goed als een standaard pijp ofzow????
confused.gif
 
De speedfight roeleert, vind ik, qua uiterlijk van alle scooters. Je hoeft hem niet perse special te maken want zo zietie er ook al vet uit
smile.gif
in tegenstelling tot de zenith... http://elektron.et.tudelft.nl/~lichte29/Opvoeren/Zenith.htm
...zou het mogelijk zijn een piaggioblok eronder te proppen?
biggrin.gif


 
Originally posted by Jeroen L:
...zou het mogelijk zijn een piaggioblok eronder te proppen?
biggrin.gif


Ja das mogelijk


------------------
zip sp met: 70 MHR speed ,team krukas, speed 2000 auspuff , koopmans tuned carter, 19 mm carb, kartbox, malossi eprom , hebo koppeling, en de rest moet nog aangeschaft worden :(
 
Originally posted by jorenv:
2 sr's ???? Hoezo heb je 2 super mooie scooters ?? Als je er een gedkoop kwijt wil mail maar
smile.gif
Nee hoor zoveel centen heb ik niet.... hoezo 2 scootzz ??? Ik snap het niet. Maar ja wel vet

kep die paarse zelf weer helemaal goed gemaakt , ik hád hem opgekocht voor 400 piek , ken je je voorstellen hoeveel er nog van over was ??
smile.gif


ennuh die haai . naja hij was eerst zwart (99'stealth- de laaste van de echt mooier sr's) en zo'n sukkel rijdt me aan , ik geen schuld . toen heb ik mijn scootje beloofd dat ik hem mooier dan voorheen zou maken( ja ik heb een vaste relatie met mijn sr..). Is ook niet zo gek dat je van je sr gaat
smile.gif
houden
smile.gif
nadat je 3 meter hoog door de lucht vloog( en me er goed op vast hield) waarna ik met een tering smak op de rechterkant schuin dus neej kwam en opstond met geen één schaafwond en geen vuiltje op mijn broek. ( ik moest toen gaan werken, en had een kostuum aan- waarop je dus van die schaafen super snel hebt) .. ik opgestaan en mijn Sr'rtje eerst bedankt voor het het "mooie protecting work" en vervolgens heb ik die belofte gemaakt
smile.gif


Owja daarna flipte ik vol uit op die gast wat me aanreed omdat dat mijn hele (heeellle) rechterkant in de prak lag ...

sinds toen was ik dus FEL voorstander van de SR....

---hha beetje religious maarja
smile.gif
smile.gif
---
 
Originally posted by stephan06:
hmmzz...hij presteert dus net zo goed als een standaard pijp ofzow????
confused.gif

neej beter dan een standaard pijp. zeg maar tussen een standaard (zonder prop) en een 4sjeez in . ongeveer hetzelfde als een tecnigas, met 10 km minder top . ( technigas rijdt 95 op mijn sr'tje)
 
Originaly posted by Bart:

-Hij is zwart (sowieso al niet mijn lievelingskleur
smile.gif
...

-----------------------------------

Daar heb je wel gelijk in , ik denk ook dat ik hem zilver ga schuren..
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Kun je het niet aan met je 56k modempje ofzo
biggrin.gif




Neenee, dat is het probleem niet, maar ik heb er gewoon een hekel aan om van links naar rechts te moeten scrollen doordat een of andere eikel niet ff de moeite neemt om z'n foto'tje te verkleinen tot een fatsoenlijk formaat.......
 
precies, ik heb bbreedband internet, en het laden van die foto's is met 2 esc gebeurd, maar van dat scrollen word ik helemaal ziek. Ik heb geen breedbeeld monitor.
 
ouwe foto binnenkort nieuwe

http://apriliasrtuning.tripod.com/nieuw2.htm


------------------
Yamaha Aerox, Parelmoer blauw met goud titanium velgen. Evo50,malossi rhq
krukas,skf c4 lagers,Topperf nardo,Topperf gasveer,Topperf carterdeksel,polini evo5
vario,Hebo koppeling,malossi vl12 membraan,malossi recht spruitstuk,17.5mm
polini/dellorto,polini kevlar belt,malossi torquedriver,helmbakfilter


[This message has been edited by MasterP (edited 01 July 2001).]
 
Ik weet het is een grote foto maar ik heb hem nietr op internet gezet. Ik heb alleen de url gekopieerd. Kijk ik kan hem wel inladen en dan verkleinen (heb ik btw wel gedaan) en dan weer op mijn server zetten maar dat kost allemaal tijd en geld ...
Dus vandaard die grote sr.
 
Back
Top