Special scoot? FOTO'S!!!!

Bier

*pr00st*
Ik ga in aug een speedfight II kopen. Nou vraag ik me af of er meerdere zijn met een speedfight (tuurlijk) maar dan echt vet special. Ik denk dat ik hem na een tijdje ook wel ga verbouwen (ook uiterlijk) en ik ken wel wat inspiratie gebruiken!! Kom maar op met die foto's en tips!!!!! Andere modelen zijn ook wel best.
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

deze vraag heb vast eerder beantwoord:
waarom heb je wel zoveel geld over voor een special paint en niet voor een fatsoenlijke uitlaat? maar wel mooie scoot hoor!
 
Ha ik zag deze foto bij de vraag en aanbod staan.. Ik vind deze sr echt super mooi alleen zonde van die uitlaat maar ja...

DSC00045.JPG


Ik vind hem echt vet helaas heb ik de centen er niet voor..
 
Ik blijf dat groene van die Speedfight wreed vinden
smile.gif


En aan alle mensen hier met een special paint koop een fatsoenlijke uitlaat anders ziet je scoot er nog niet uit ..... dus een:
- Polini For Race
- Yasuni pot

Dus geen leovinci sprinter :kots:
 
ik heb ook een sf,maar gewoon standaard, ik ga sparen voor een for race en die bcd kappen zijn ook supervet, die ga ik ook kopen denk ik. zonder spatbordje ziet ie er zekers beter uit,en zo'n monoseat is ook vet. moet ik alleen nog ff wachten tot die koplampunit er is voor de sf2 (nu nog alleen voor sf1)
 
hey hey .. die blauwe is gewoon een imitatie van mijn Sr
smile.gif
...

maar jonges ff serieus , was er nou mis wet die uitlaat man ! ?

Ok, hij maakt geen TERING fucking herrie waarvan de buren spontaan een druiper van krijgen en hij's niet super afschuwelijk leip van uiterlijk , maar hij staat er toch bes mooi onder vind ik ...

kep nog wel een ixil, gianelli origineel en een tecniknots, maarja is dat nou echt zo veel mooier ?
 
Welke SR is nou van jou Xerious die paarse toch ??? Of die haai... Ik vind die blauwe toch mooier dan die paarse sorry
wink.gif
maar die haai vind ik ook niet echt super :8 wat loop ik eigenlijk te zeiken ik moet zelf eerst eens mijn kappen reparen en laten spuiten.......... IK HEB GELD NODIG FUCK !!!!
 
Originally posted by Stealth^:
Jorenv, die scoot is van een vriend van me. Is zeker een mooi ding. En er is heel veel aan veranderd. Sja, die uitlaat. Onder een getunede DR70 trekt hij echt zwaar lekker. Alleen de top is minder.

"Zwaar lekker trekken" is een beetje relatief...

Dit trekt pas "zwaar lekker", is ook niet helemaal origineel meer, maarja... Is ook wel special vind ik
smile.gif
...

klaaswaal.jpg


Greetz.
 
Back
Top