SPECIAL SCOOT

Advertisement - register to remove this

Ik wil precies hetzelfde als jou doen rush, me scooter een beetje ombouwen dat het misschien nog wat lijkt..
ik heb al zo'n leuk neon lichie liggen, ga ik er binnenkort opzetten, verder denk ik knipperlichten zwart maken (iemand enig idee hoe ??) en een andere kleur spuiten, dat wil ik vooral..
enne, veel stickers, dat vind ik persoonlijk wel kewl
 
wordt toch niet gevraagd of er wat van te makenis, kraak zo een rush niet af zeg. Ik vind ze trouwens wel leuk eruit zien hoor!

Zo een neon lichtje, wat kostte dat en is dat er zo eentje die je onder je scoot moet hangen??? Zo eentje wil ik namelijk ook eronder hebben en wat kostte ie? Is namelijk stuk beter dan een blacklight want je hoeft er geen witte sok onder te hangen om er wat van te kunnen zien!
biggrin.gif
 
Je mag zeggen wat je wil over me scoot, het zijn in principe kutdingen en er zijn bijna geen onderdelen voor te vinden, maarja het rijdt en daar gaat het me om, ik heb geen zin om voor 4000 ofzo een scooter te kopen en dan hele tijd op je hoede te zijn of je er wel niet word afgeslagen, daar heb ik dus geen last van..
wink.gif
 
weet iemand ook of carterdeksel van een rush rx past op die van een rush challanger.
namelijk die van een rx is helemaal van metaal en die van een challanger is van plastic.
 
Back
Top