R rossi-nr.1 minibiker 1 November 2004 #1 kmoet ff me emoties wegtypen voor me gevoel me ma is sinds gister op ic in dijkzicht door zware hartinfarct. 48jaar is te jong....en ze gaat het niet halen hersens zijn gekwetst...welk deel weten ze nog niet. kan ook het goede zijn..dat ze nog namen etc weet... of rolstoel of nix.... sorry voor dit topic.... kga nu pitten...vanavond moet ik er weer heen voor cruciale momenten
kmoet ff me emoties wegtypen voor me gevoel me ma is sinds gister op ic in dijkzicht door zware hartinfarct. 48jaar is te jong....en ze gaat het niet halen hersens zijn gekwetst...welk deel weten ze nog niet. kan ook het goede zijn..dat ze nog namen etc weet... of rolstoel of nix.... sorry voor dit topic.... kga nu pitten...vanavond moet ik er weer heen voor cruciale momenten
H Henk_de_mol Old skool member 1 November 2004 #2 Aaah man.. Wat kut dit soort dingen altijd! Tsjah, kan je alleen maar sterkte wensen!
R rossi-nr.1 minibiker 1 November 2004 #4 gaat ze niet halen....ook al kan het hoop ik het nog niet....voor haar dan... word dan duidelijk een muurbloempje....
gaat ze niet halen....ook al kan het hoop ik het nog niet....voor haar dan... word dan duidelijk een muurbloempje....
Axl Rose. teevie! 1 November 2004 #5 sterkte in deze moeilijke tijd, ik hoop dat je een paar mensen hebt waar je goed mee kunt praten... t allerbeste. groeten
sterkte in deze moeilijke tijd, ik hoop dat je een paar mensen hebt waar je goed mee kunt praten... t allerbeste. groeten
H Henk_de_mol Old skool member 1 November 2004 #6 Echt kut, had ze iets aan haar hart of was het echt onverwacht?
Wanksta BaMed 1 November 2004 #7 veel sterkte man dit soort klote dingen gebeuren altijd en vooral op momenten dat je het niet verwacht
veel sterkte man dit soort klote dingen gebeuren altijd en vooral op momenten dat je het niet verwacht
R@zzle Reads... 1 November 2004 #9 Idd sterkte. Hoop dat je jullie nog even van elkaar kunnen genieten...
twistednrg Banned 1 November 2004 #10 Damn wrm bestaat er zoiets als ziekte? alsk me dat zo voorstel en het zou mij overkomen... ik zou me gewoon dood janke egt te erg! veel sterkte jij en je familie
Damn wrm bestaat er zoiets als ziekte? alsk me dat zo voorstel en het zou mij overkomen... ik zou me gewoon dood janke egt te erg! veel sterkte jij en je familie
H0rnym00se Banned 1 November 2004 #11 veel sterkte toegewenst en 1 ding kan ik je nog zeggen geloof niet al te vaak wat dokters zeggen (ik ka het goed genoeg weten) veel sterkte toegewenst
veel sterkte toegewenst en 1 ding kan ik je nog zeggen geloof niet al te vaak wat dokters zeggen (ik ka het goed genoeg weten) veel sterkte toegewenst
R Razma Well-Known Member 1 November 2004 #15 Sterkte !! eerlijk waar.. dit is bijna het ergste wat je ooit kan overkomen... en vooral het 'waarom'...
Sterkte !! eerlijk waar.. dit is bijna het ergste wat je ooit kan overkomen... en vooral het 'waarom'...
..::Rockie::.. Over the line! 1 November 2004 #16 Sterkte.Steun elkaar goed,dan kom je er sterker uit.Echt waar...
R rossi-nr.1 minibiker 1 November 2004 #17 dit doet me goed...forum toch erges goed voor maarjah... kga nu echt pitten...tx
Joene. Ik zoek Henk! 1 November 2004 #18 ey erwin.. sterkte met je moeder man..!!! als er iets is kan je altijd ff bellen.. dat weet je.. ook nogmaals sterkte aan je broers, en je vader.. en natuurlijk de rest v/d familie!
ey erwin.. sterkte met je moeder man..!!! als er iets is kan je altijd ff bellen.. dat weet je.. ook nogmaals sterkte aan je broers, en je vader.. en natuurlijk de rest v/d familie!