SOBW Berghem - 4 juni

tja

rik verdient het eindelijk naar een decennia een keer kampioen te worden . tog !!! vind ik wel tenminste hij heeft alles een keer voor elkaar!!
maar dat is met patrick ook,maar vind het wel koel dat gilbert hem bijna te pakken had op staphoerst.
maja wie weet is berghem wel een verrassing wat die gaat doen ..
ik ga lekker met de fiets naar berghem lekker thuis ontbijten,en ff lekker douchen,lekker uitslapen . geweldig zo dicht bij huis..
voor mensen die willen blijven slapen hoor ik het wel !!!!
 
Hij heeft het pas verdient als ie aan het eind van het seizoen bovenaan staat in de puntentelling.
Het is aan de rest om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurt,das racen.
En dan maakt het niet uit of je een jaar bezig bent (Patrick) of tien jaar.
Hij zal gewoon door moeten gaan zoals ie nu doet om kampioen te worden.

Voorlopig is hij nog steeds the man to beat en zie ik nog niemand in de buurt komen bij hem.
En de prijs op zijn hoofd van mike zie ik als een leuke bijkomstigheid bij het racen.

1 ding is een feit.....hij is snel,zeer snel.....

-:-
 
Gisteren in het ziekenhuis geweest!

En ik heb groen licht gekregen van de doctor om te mogen gaan rijden!

Vandaag maar weer beginnen met hard trainen want mn conditie is weer erg gezakt na 2 weken niks doen!! Op één of andere manier ben ik nog nooit zo erg gemotiveerd geweest om weer te gaan racen.

Het is weer tijd om Ouder wets te gaan knallen @ berghem!!

-:-
 
Houd dan deze keer je koppie erbij kerv...

Je bent overgemotiveerd, waardoor je (nadat je op je snuit bent gegaan), je teveel risico's gaat nemen. Hierdoor ben je in Staphorst ook in de bandenstapel gedoken, omdat je vond dat daar een gaatje moest zijn, terwijl hij er niet was...

Liever een plekje naar achteren, en inhalen waar het wel kan, dan inhalen op plekken waar het niet kan...:).

Je machine loopt goed hard elke keer, dus als je blijft zitten (een hele race lang), kan je het rik zeker moeilijk maken.....!!!! Want tot dusver heb je steeds af moeten haken door valpartij'en.....:(
 
Sander said:
Houd dan deze keer je koppie erbij kerv...

Je bent overgemotiveerd, waardoor je (nadat je op je snuit bent gegaan), je teveel risico's gaat nemen. Hierdoor ben je in Staphorst ook in de bandenstapel gedoken, omdat je vond dat daar een gaatje moest zijn, terwijl hij er niet was...

Liever een plekje naar achteren, en inhalen waar het wel kan, dan inhalen op plekken waar het niet kan...:).

Je machine loopt goed hard elke keer, dus als je blijft zitten (een hele race lang), kan je het rik zeker moeilijk maken.....!!!! Want tot dusver heb je steeds af moeten haken door valpartij'en.....:(

in je verhaal zit een zeer grote vorm van waarheid sander! :rolleyes:
En hopelijk heeft met scooter weer ze ouden vermogen terug! Maar dat is geen excuus!

Ga nu serieus na denken terwijl ik aan t racen ben! Alleen In de kwali gaan we weer echt ff de grens op zoeken })

-:-
 
Ik ben het volledig met Sander eens.
Ik hoop voor je dat je niet weer té gemotiveerd aan de race begint. Maar ja, ik zal wel weer de duizendste zijn die dat tegen je zegt.
 
Wou het ook maar ff zeggen, denk aan je gezondheid jongen. Ik gun je die overwinning van harte, maar het moet niet ten koste gaan van alles... Tot in Berghem..
 
Sander said:
Houd dan deze keer je koppie erbij kerv...

Je bent overgemotiveerd, waardoor je (nadat je op je snuit bent gegaan), je teveel risico's gaat nemen. Hierdoor ben je in Staphorst ook in de bandenstapel gedoken, omdat je vond dat daar een gaatje moest zijn, terwijl hij er niet was...

Liever een plekje naar achteren, en inhalen waar het wel kan, dan inhalen op plekken waar het niet kan...:).

Je machine loopt goed hard elke keer, dus als je blijft zitten (een hele race lang), kan je het rik zeker moeilijk maken.....!!!! Want tot dusver heb je steeds af moeten haken door valpartij'en.....:(


Ga zo door Sander , je blijft me verbazen (op een zeer positieve manier!!!)
 
niet eens

als kerv juist wat meer vermogen had hoefd kerv niet van die rare kaprieolen uit te halen om rik bij te houden.
hij moet egt wat meer power hebben.
weet zeker dat ie rik dan wel bij houd,maja als je met TEweinig vermogen rijd kun je het nooit bijhouden !!!!!!!
 
maja

dat wil niet zeggen dat ik teweinig vermogen heb.
ik ben heel tevereden over het vermogen wat met veel werk van gp,david en fred eruit gepeuterd hebben ..
mijn skoetje loopt hard genoeg!!! nu ik nog !!!!
 
twan nelissen said:
als kerv juist wat meer vermogen had hoefd kerv niet van die rare kaprieolen uit te halen om rik bij te houden.
hij moet egt wat meer power hebben.
weet zeker dat ie rik dan wel bij houd,maja als je met TEweinig vermogen rijd kun je het nooit bijhouden !!!!!!!


Ja je kunt ook gewoon met een 70 rond gaan rijden dan heb je meer vermogen dan rik, maar ja.......................


Deze opmerking van Twan slaat echt helemaal nergens op !
 
twan nelissen said:
als kerv juist wat meer vermogen had hoefd kerv niet van die rare kaprieolen uit te halen om rik bij te houden.
hij moet egt wat meer power hebben.
weet zeker dat ie rik dan wel bij houd,maja als je met TEweinig vermogen rijd kun je het nooit bijhouden !!!!!!!


Er zit genoeg vermogen in om mee te winnen!! laten we eerst zorgen dat hij de eindstreep haalt. die rare capriolen die hij uithaalt heeft niets te maken met de snelheid die hij eventueel te kort komt, maar meer met elke ronde de juiste lijnen rijden en een stukje zelfbeheersing.

mijn scoot heeft zelf iets minder top vermogen plus dat ik wat zwaarder ben dan kerv. dus als ik bijna kan winnen moet hij helemaal kunnen winnen.
het is gewoon een kwestie van koppie erbij houden en de training en kwali gebruiken om je scoot beter af te stellen zowel motorisch als qua wegligging.

maar ik ben ervan overtuigd dat als kerv een goeie dag heeft hij van de beste kan winnen, hoewel je aan rik een zware jongen hebt.
 
zo, ik heb voor Berghem een nieuwe cilinder :) , oude was vastgelopen tijdens demodag in Emmen op het laatst (domme fout van mezelf :|) , eerst maar eens kijkenhoe zo'n cilindertje nu std rijd :) , op Berghem is top toch niet zo belangrijk :p
 
g-one said:
Er zit genoeg vermogen in om mee te winnen!! laten we eerst zorgen dat hij de eindstreep haalt. die rare capriolen die hij uithaalt heeft niets te maken met de snelheid die hij eventueel te kort komt, maar meer met elke ronde de juiste lijnen rijden en een stukje zelfbeheersing.

mijn scoot heeft zelf iets minder top vermogen plus dat ik wat zwaarder ben dan kerv. dus als ik bijna kan winnen moet hij helemaal kunnen winnen.
het is gewoon een kwestie van koppie erbij houden en de training en kwali gebruiken om je scoot beter af te stellen zowel motorisch als qua wegligging.


Dat geldt niet alleen voor Kervin.
 
Valentino... said:
Dat geldt niet alleen voor Kervin.

idd, laat ik het zo zeggen, dat Rik op iedere scooter die in de top 10 rijdt wedstrijden kan winnen.(qua motorvermogen dan hé)

dus de overige 9 rijders die in die top 10 rijden moeten dus eerst eens bij zichzelf te raden gaan, voordat alles op het motorvermogen wordt afgeschoven.

eerlijk=eerlijk er zijn er maar weinig met het talent van Rik, dat is ook niet erg maar wel moeilijk om te verslaan. *D
 
g-one said:
idd, laat ik het zo zeggen, dat Rik op iedere scooter die in de top 10 rijdt wedstrijden kan winnen.(qua motorvermogen dan hé)

dus de overige 9 rijders die in die top 10 rijden moeten dus eerst eens bij zichzelf te raden gaan, voordat alles op het motorvermogen wordt afgeschoven.

eerlijk=eerlijk er zijn er maar weinig met het talent van Rik, dat is ook niet erg maar wel moeilijk om te verslaan. *D

Ben ik blij dat ik 15e sta :+
 
g-one said:
idd, laat ik het zo zeggen, dat Rik op iedere scooter die in de top 10 rijdt wedstrijden kan winnen.(qua motorvermogen dan hé)

dus de overige 9 rijders die in die top 10 rijden moeten dus eerst eens bij zichzelf te raden gaan, voordat alles op het motorvermogen wordt afgeschoven.

eerlijk=eerlijk er zijn er maar weinig met het talent van Rik, dat is ook niet erg maar wel moeilijk om te verslaan. *D

Ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Het probleem ligt idd bij de rijders en absoluut niet bij het vermogen.
Als ik de topspeed van bijv. dani's bike (115 km/u) zie op staphorst zit het met het vermogen wel goed.
Hopelijk brengt berghem eens wat verandering in de scores of iig een leuke battle.
 
g-one said:
idd, laat ik het zo zeggen, dat Rik op iedere scooter die in de top 10 rijdt wedstrijden kan winnen.(qua motorvermogen dan hé)

dus de overige 9 rijders die in die top 10 rijden moeten dus eerst eens bij zichzelf te raden gaan, voordat alles op het motorvermogen wordt afgeschoven.

eerlijk=eerlijk er zijn er maar weinig met het talent van Rik, dat is ook niet erg maar wel moeilijk om te verslaan. *D


En zo is het !
En als je dan vergelijking mag maken met de std: Wij rijden met heel wat minder vermogen, maar komen toch redelijk in de buurt van de top 10. Dus aan het vermogen ligt het niet alleen.
 
Back
Top