SOBW Berghem - 4 juni

kale plek

die alex heeft dalijk en kale plek op zijn kop , van het onder de duim zitten hhaahha.
mAAR GEEF HEM GROOT GELIJK ,hij heeft een zeer knappe en aardige gekozen ,
maar hij zal wel iets apparts kunnen dat ze bij hem blijft. hahahahaha
grapje maar veel plezier
Hoop dat het allemaal goed gaat het is jullie gegunt. grtjs
 
Harry_tuning said:
Komt vast nog wel weer terug

Voor die €50,- van de Beer hoeft hij het niet te doen, want die geldt alleen voor de topscooter, voorzover ik weet.
 
#94 said:
Voor die €50,- van de Beer hoeft hij het niet te doen, want die geldt alleen voor de topscooter, voorzover ik weet.

Je gaat ook sowieso toch niet scooterracen om geld te verdienen. Dan had jij anders een leuke centje verdiend inmiddels :)
 
Beerke said:
tja,
ik hoop dat het (voor de Top) ff'kes iets beter gaat in staphorst!!
anders een "teleurgestelde meneer de Beer" die (net als Tino) een beetje z'n nek vol heeft van het "WOLKJE" (lees als Orkaan) boven het VTM kamp hangt!

voor de standaard gaat alles op rolletjes!!

PS diegene die Rik "bravehart" naar een 2e of 3e plaats verwijst heeft 50 euri Bonus!!

hetzelfde geldt voor de Standaard wie Patrick naar een andere positie kan rijden!

ja het geld ook voor jou patrick .... ben alleen bang dat ie wederom het geld in eigen zak kan houden ... het ziet er niet naar uit dat een van de 2 zachter gaat rijden
 
Als standaard klasse net zo wordt als vorig jaar. Dan wordt het heel vet voor het plubliek. Ik hoop dat ik een keer op tijd klaar ben en ook op tijd naar me nest kan. Vandaag druk bezig geweest. Alleen nog me stuur recht zetten en zuiger vervangen en ik kan er weer tegen aan, nu bidden op droog weer zodat ik me dunlops eindelijk kan uit proberen.
 
vandaag mn blok terug gekregen ... ziet er toch mooi uit zo'n vers cartertje -:-

kan nu (eindelijk) beginnen aan afstellen

zal ff wat foto's uploaden ...
tUc83168.jpg



Kf183240.jpg



LIs83075.jpg
 
Last edited:
haman said:
ja het geld ook voor jou patrick .... ben alleen bang dat ie wederom het geld in eigen zak kan houden ... het ziet er niet naar uit dat een van de 2 zachter gaat rijden


Er staat duidelijk Staphorst kerel :L

Ik weet niet wat jij op 4 juni gaat doen, maar ik ga naar Berghem.
 
ja ok maar dan blijft de deal toch staan ... althans daar ga ik van uit,


maar fuck it... je word toch wel weer eerste dus we kunnen er over ophouden


:edit:

sorry voor de vage foto kreeg em ni beter, cheap ass camera

-:-
 
Last edited:
Nee, Voor de standaard geldt nu Geen Bonus!
maar voor de TOP wel, 100,00 euro Voor de eerste rijder die voor Rik(bravehaert)op het podium staat.

en Jopie dit is niet onaardig bedoelt , anders zou ik er 2500 euro (of meer) van maken
en zou ik erbij zetten dat het NIET uitmaakt hoe!

ik bedoel dus op een puur sportieve manier, alhoewel ik ervan overtuigd ben dat dit niet een drive moet zijn, je moet namelijk Rik willen verslaan (omdat ie momenteel de Nummer 1 is) en dit moet los staan van een bonus.

zie de Bonus maar als een extra'tje
 
Back
Top