zeu...
net ff een GOED gesprek gehad met dennis (ddltuning).....
ik ga een copie van jordi ze blok kopen :winner:
dat word vliegen denkik.(ik weeg 72)
kan nu helamaal niet meer wachten!
zeu...
net ff een GOED gesprek gehad met dennis (ddltuning).....
ik ga een copie van jordi ze blok kopen :winner:
dat word vliegen denkik.(ik weeg 72)
kan nu helamaal niet meer wachten!
en nu nog hard leren sturenanders heb je nie veel aan een snel blokkie he
Melf wilde jij dit jaar nog is langs komen of testen....... dan moet je zulke reacties plaatsen daar scoor je punten mee
David, post is wat foto's van je scootje
gr, berre
wat wil je doen dan?
kom maar even langs dan
ik ga niet steeds langskomen om jullie bank met mijn achterwiel op te poetsen , ik stuur ome Chris wel
voor mij wonen jullie gewoon VEEL te ver van mij vandaar , en maar goed ook anders werden jullie vast gek van mij
beter een verre vriend dan goeie buren ofzo?
ik heb bijna een piaggio uitlaatje klaar , als die klaar is zal ik wel eens weer contact opnemen , die mag je wel testen, ben namelijk nu veel aan het werk tegenwoordig
maar uh.. zijn toch mooie foto's ? afgezien van de schade die daardoor is opgetreden? hahaha!
Bij jullie ook zo drukte in de schuur, garage laatste tijd? nog 6 weekjes dan gaan we weer knalle njaa hopelijk ist dan wel over met de vorst en sneeuw enzo...
Ik moet zeggen het is behoorlijk druk hier met bouwen van de scooters op het moment maar denk nog wel wat extra tijd over te houden om nog een DDL geprepareerde sneeuwscooter er bij op te bouwen voor het geval de weersomstandigheden zo aanhouden 8P
Hallo, al mensen die hem klaar hebben staan?
Ik hoop dat er met lely een dik pak sneeuw ligt, want kan me nog maar op 1 ding richten dat is de sneeuwscoothet blok van de zip is gister namelijk helemaal in puin gedraaid alles wat er nieuw in stond is nu afgeschreven
Hallo, al mensen die hem klaar hebben staan?
Ik hoop dat er met lely een dik pak sneeuw ligt, want kan me nog maar op 1 ding richten dat is de sneeuwscoothet blok van de zip is gister namelijk helemaal in puin gedraaid alles wat er nieuw in stond is nu afgeschreven
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?