This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SOBW 2010

mja , Lelystad kun je toch zo even tussendoor meepikken?

Volgendjaar 3-4 wedstrijden aanwezig meters maken in me eerstejaar.
Maar het verschil zal wel groot zijn tussen topscooters en stage6 cup machines?

gr

Er zal zeker een verschil zijn, hoe groot dat zal zijn moet je afwachten aan de hand van je snelheid en je eventuele rijervaaring. Maar anders zet je er toch een 14mm carb achter en ga je in de standaardklasse mee doen dan zal het een stuk gemakkelijker bij te houden zijn.

gr

topscooters kun je vergelijken met de open70...

std klasse met de stage6 cup denk ik..

stage6 cup zit je aan stage6 onderdelen vast , @ std klasse alleen de 14mm..

wat imo toch nog wel een mooi vermogen neer kan zetten , waar mensen denk ik allang mee hebben getest

en iedereen die in deze klasse rijdt zit toch vast aan die 14mm dus allemaal dezelfde problemen , of geen problemen

Last edited:
K ben ook weer van de partij in 2010.... weet alleen nog nie of ik nog een jaartje standaard blijf rijden of dat k ook topscooter ga rijden....

Ik ga mijn scootert iig onder het dekzeil vandaan halen. Nog even bekijken vanaf welke wedstrijd ik weer competatief mee kan doen.

als vanouds...

motorracen word te duur denk ik?

ik vind het @ sobw btw veel gezelliger dan bijv. de ONK rennerskwartiertjes , waar allemaal catering staat , alles tot in de puntjes geregeld ,de 1 nog mooiere teamkleding dan de ander! (net of het daar om gaat)

doe mij maar het behelpen met alles wat je hebt (of niet hebt )

ik ga iig mijn best doen om zoveel mogelijk aanwezig te zijn , zij het om te sleutelen , om te foto's maken of om te ouwehoeren

rijden zou mooi zijn maar budget is er niet , en ik zal toch een nieuw blok moeten bouwen , en een nieuwe pak , helm , laarzen etc. moeten kopen..

zou mooi zijn als er weer wat meer scooters gaan rijden!!

verder nog mensen die aan 4 takt scooter beginnen mischien?

Ben begin dit jaar papa geworden. Daarbij ook gelijk alleen verdiener. Dus financieel is niet alles meer haalbaar op dit moment. Daarbij ging er ook een hoop tijd in de motoren zitten.

Papa rik

alleen het speelgoed is wat anders , maar verder :*

ik vind het btw jammer dat er geen ECHTE motoren meer rijden @ ONK etc..

Ik ga mijn scootert iig onder het dekzeil vandaan halen. Nog even bekijken vanaf welke wedstrijd ik weer competatief mee kan doen.

He Rik ik dacht eigenlijk dat jij alles verkocht had?
Maar wel leuk als je weer mee gaat doen kunnen we weer als van ouds lache! *D
gr.

Rik, oude teddytrekkert!!! Leuk dat je weer gaat knallen...!

Als je effe laat weten dat je knalt, komen Pronk & ik ook een biertje pinten in de tent :W.