Snorscooter stopt na 6 km

Voor de kleppen te stellen heb je voelermaatjes nodig en een klepstel setje hieronder 2 linkjes:


Ook moet je zorgen dat je een nieuw kleppendeksel pakking hebt omdat je deze loshaalt en elke keer als je deze loshaalt moet er een nieuwe pakking in.

Hieronder een handig filmpje om te zien hoe het precies gaat
Als je bijvoorbeeld de inlaatklep (99.9% bovenste klep van de 2,3 of 4) op 0.10 moet zetten moet je ervoor zorgen dat voelermaat 0.10 er soepel doorheen gaat en dat 0.15 er niet doorheen mag zo stel je inpriciepe de kleppen.

Tip zet bij videos van zandri altijd de ondertiteling aan hier leggen ze vaak uit wat ze doen

Post automatically merged:

Ik vind mijn kymco met ook een gy6 blokje het beste lopen op 0.10 inlaat en 0.10 uitlaat
Start perfect weinig tot geen tikkend geluid van de kleppen en best redelijk 0 tm 25 acceleratie
 
Last edited:
Zou voor de gezondheid van de boutjes en moertjes een passend sleuteltje gebruiken , ook voor het vel op je handen is dit beter.
Zo verschrikkelijk veel ruimte heb je ook niet om dit te doen . Is ik dacht sleuteltje 10 en 6 .
Bij mij staan ze allebei op 0,10 maar dat zal ongetwijfeld in je manual of op internet te vinden zijn , voor jouw raspaard
 
Ik ga deze week de kleppen proberen te stellen. Ik zag ergens dat de bovenste op 0.6 moet en de onderste op 0.8 klopt dit? En kan dit met gewoon een sleutel en tang?
Ik denk, inlaatklep op 0,10 en uitlaat 0,15.
Gebruik het juiste gereedschap. Geen tang of hamer.
 
ik zie in een manual dit staan. Maar de voelermaat heeft niks tussen 0.05 en 0.10.
 

Attachments

  • Screenshot_20220328-230616_Word.jpg
    Screenshot_20220328-230616_Word.jpg
    100.2 KB · Views: 3
Back
Top