Originally posted by InsaneMalebrain
Heb toen ook nog @ SF Holland gewerkt, wat zo'n beetje de grootste fout is die je kunt maken
Originally posted by Supern00b
volgens mij valt ie best wel meej...
Alleen als je daarboven naar beneden valt, dan voel je denk ik wel een half orgasme ofzow... :~ achtbanen zijn coel!
Originally posted by Joost@aerox
die gaan knijpen als een gek
en 80 euro is iets van 170 gulden :|Originally posted by Xyntaxis
50 pond.. das iets van 80 euro ofzo ? :|
Originally posted by hebo-aeroxje
Jah die was ook wrEEd, was ook vaak programma op discovery over achtbanen enzo, en hoe dat allemaal ontstaan was.
Vorige week in de houten rollercoaster in Warner Brothers geweest, ook ettele malen helemaal gewichtloos, kwam bijna klaar in dat ding vet relaxed gevoel in je maag geeft da...
Originally posted by *EmankciN*
wat een monster!! Maar 50 pond heb ik er echt niet voor over!!! Ik heb niet eens 15 euro over voor een skydive vlucht in 6Flags...
Originally posted by Folkert@MinaRally
Snelste baan is volgens mij nog steeds the Superman: The Escape in Six Flags Magic Mountain (ow wat wil ik graag naar dat park) in Valencia California. Hoogte 120 meter en snelheid 160 km/h. En 5 sec. gewichtloos @ top.
Moet echt TE wreed zijn.
(ben ook een tijdje helemaal 8baan freak geweest, alleen niet zo dat ik elke week een ander park ging bezoeken ofzo. Das allemaal Six Flags Amerika en das niet te doen)
als je beter kijkt zie je dat de achtbaan niet alleen bestaat uit dat verticale stuk.... die achtbaan gaat nog veel verder dan je op het filmpje ziet...Originally posted by Dhr Projectx17
tering he wat een ding alleen wel een beetje kort
voor 'gewone' attracties like achtbanen enzo hoef je niet extra te betalen... alleen voor die speciale dingen like Skydiven (is met soort bestuurbare parachute) dus wel...Originally posted by SWA
Hoe zit t nou met antwoord op me vraag?