Snelste 50cc uitlaat

mPaul

Well-Known Member
Ik hoor van alle kanten claims dat de ene uitlaat toch beter is dan de andere, maar toch heb ik een vraag:

Welke uitlaten presteren nou echt gemiddeld het beste met 50cc sprints?
 
Advertisement - register to remove this

?? Waar slaat dat antwoord nou weer op :p Scooterracers hebbe meestal 70cc... dus niet 50cc

Het ligt aan je afstelling en aan welke cilinder je hebt, hoeveel toeren je draait etc. Dan kan je kijken wel uitlaat goed voor jou is.
 
?? Waar slaat dat antwoord nou weer op :p Scooterracers hebbe meestal 70cc... dus niet 50cc

Het ligt aan je afstelling en aan welke cilinder je hebt, hoeveel toeren je draait etc. Dan kan je kijken wel uitlaat goed voor jou is.

SOBW onwetende nietsnut.


Beste uitlaat is opmaar gemaakt.
En anders zijn er de malossi mhr 50 pijpen
 
Ik rijd een morini blok (zeg niet dat het een slecht blok is, de kwaliteit is vergeleken met anderen verwaarloosbaar). Ik weet dat de beste uitlaten op maat gemaakt zijn, maar daar heb ik denk ik het geld niet voor. Maar iig tot nu toe is het dus de Malossi MHR 50?
 
morini is een ander verhaal , daar zijn geen goede uitlaten voor standaard.
Je zou dan een minarelli uitlaat kunnen aanpassen. Cilinders zijn er ook niet echt super voor.

Het gaat dan dus gewoon een hoop geld kosten
 
je kunt beter een middeltoerig 70 op morini hebben dan een hoogtoerig 50, want anders heb je constant gedonder met je blok. ik weet niet wat je precies mee wil doen en wat de rest is van je setup is, je moet wel begrijpen dat wij hier ook niet koffiedik kunnen kijken
 
je kunt beter een middeltoerig 70 op morini hebben dan een hoogtoerig 50, want anders heb je constant gedonder met je blok. ik weet niet wat je precies mee wil doen en wat de rest is van je setup is, je moet wel begrijpen dat wij hier ook niet koffiedik kunnen kijken

Ik wil hem gewoon een beetje opvoeren om er later misschien een sprinter van te maken zonder geld verspild te hebben. De rest van mijn setup is gewoon die van een TGB 507, wat het nu precies inhoudt kan ik niet vinden.
 
Ik zou het aanpakken zoals streetglow-fox zegt, lijkt me een betere zet.

Zowiezo is een laagtoerige-70 veel beter op straat dan een gillende 50.
Al is het alleen maar om wat meer "under-cover" te rijden voor de politie, en minder slijtage.

Als je echt besluit te sprinten, dat kan je beter niet met een straat cilinder doen.
Zit gewoon te weinig power in.

Als je met een race cilinder op straat gaat rijden als dagelijks vervoer heb je gewoon veel te veel slijtage. Ik ververs zelf na maximaal 4 draaiuren de zuiger in me racer, lijkt me niet echt handig voor een straat scooter.

Gewoon een hele andere setup in elkaar zetten dus als je echt echt serieus wilt aanpakken het sprinten, en dan meteen switchen naar Minarelli of Piaggio.

so he doe maar hoor :S Jesus man je hoeft niet meteen zo achterlijk te doen

Ik vind jouw reactie achterlijk aangezien je, aan je reactie te zien, het geheugen van een goudvis en het iq van een stonede garnaal hebt...
 
er is helemaal geen fatsoenlijk 50cc cilindertje die zo op morini past , dus een goeie 50cc pijp ben je dan toch al niet nodig.

als je een leuke setup op een morini wilt zou ik idd 70cc nemen, maar dan wel met andere krukas etc.
 
Back
Top