Snelste cilinder voor sito+,sp3,s6street etc.

Huugoo

Well-Known Member
Euj

Ik ga in de zomer een vespa opbouwen, met (ongeveer):
- Sp3 (of iets dergelijks)
- overrange
- 21mm

Wat is nou de snelste cilinder die op dit soort uitlaatjes nog goed presteerd. Want het is een vespa, dus ik kan geen terugloper oid erop zetten.

Heb al verhalen gehoord van Stage 6 Racing.

Laat maar weten, alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Stage 6 racing sowieso niet!
Dr70 RPM loopt heerlijk met std uitlaat ;) stage 6 pro schijnt ook redelijk te lopen

Verder een 17,5 of 19 pakken
21 is overkill en zonde voor je porto
 
S6R zal niet lekker lopen is te hoogtoerig! Denk dat dr70RPM het niet verkeerd doet op std uitlaat ;) std uitlaat zal op elke cilinder inhouden, dus moet je een laagtoerige cilinder hebben zodat de powerband wel bereden kan worden!

Op mina ging dr70rpm + 17,5 en std looking 90 ofzo..
 
luchtgekoeld dus?

ik zou een laagtoerige 70cc nemen , gietijzer , en een 17,5mm , niet groter (is alleen maar overkill en zal niks meer doen)

de overrange is onzin , gewoon standaard vario etc., mischien een andere koppeling , en waarschijnlijk zal een iets langere vertanding ook nog kunnen.
 
ik heb idd van onderandere vinnie . gehoord dat zijn sr met een s6 pro en sito + altijd erg leuke liep .

dus ik zou voor een pro gaan .

idd :)
bij mijn scooter (SR ac) deed een Stage6 pro het goed incl sito+ en 17,5mm..

toch zou ik eerder voor een DR gaan, dit is gewoon betrouwbaar en met enige afstelling echt wel snel :)
maja wat verwacht je ervan? het zal geen sprinter worden.. verschil tussen een DR en Stage6 Pro op standaard uitlaat zal heel weinig zijn..
 
DR70RPM Sito+ 19mm Delta clutch AC liep bij mij erg lekker onder m'n zip snor reed rond de 85 en kleine wheely aan het begin wel grappig. Heb nu nog dat complete blok liggen als je die wilt moet je het ff zeggen ;)
 
Ik had 70RPM 17,5 en bidalot ct1.... Had dikke autowheely (toen maar ff wat gefixt dat ie t niet meer had aangezien het kut is) reed verder heerlijk... Maar pro zal wss zelfde presteren...
 
wat mij betreft vind ik persoonlijk een polini 70cc w-poort de beste presterende cilinder voor op een standaard uitlaat.
veel meeer koppel onderin als bij een gietijzeren cilinder + geeft wat meer vermogen.

als je toch voor het skipper blok gaat..

moet je zelf een beetje kijken hoe of wat je moet aanpassen. leg de kabelboom zoals het bij je vespa zat en de aansluitingen zijn bijna hetzelfde. belangrijkste is je contact slot en je voor en achter lichten het werken:p
 
Back
Top