Ik rijd een morini blok (zeg niet dat het een slecht blok is, de kwaliteit is vergeleken met anderen verwaarloosbaar). Ik weet dat de beste uitlaten op maat gemaakt zijn, maar daar heb ik denk ik het geld niet voor. Maar iig tot nu toe is het dus de Malossi MHR 50?
morini is een ander verhaal , daar zijn geen goede uitlaten voor standaard.
Je zou dan een minarelli uitlaat kunnen aanpassen. Cilinders zijn er ook niet echt super voor.
je kunt beter een middeltoerig 70 op morini hebben dan een hoogtoerig 50, want anders heb je constant gedonder met je blok. ik weet niet wat je precies mee wil doen en wat de rest is van je setup is, je moet wel begrijpen dat wij hier ook niet koffiedik kunnen kijken
je kunt beter een middeltoerig 70 op morini hebben dan een hoogtoerig 50, want anders heb je constant gedonder met je blok. ik weet niet wat je precies mee wil doen en wat de rest is van je setup is, je moet wel begrijpen dat wij hier ook niet koffiedik kunnen kijken
Ik wil hem gewoon een beetje opvoeren om er later misschien een sprinter van te maken zonder geld verspild te hebben. De rest van mijn setup is gewoon die van een TGB 507, wat het nu precies inhoudt kan ik niet vinden.
Ik zou het aanpakken zoals streetglow-fox zegt, lijkt me een betere zet.
Zowiezo is een laagtoerige-70 veel beter op straat dan een gillende 50.
Al is het alleen maar om wat meer "under-cover" te rijden voor de politie, en minder slijtage.
Als je echt besluit te sprinten, dat kan je beter niet met een straat cilinder doen.
Zit gewoon te weinig power in.
Als je met een race cilinder op straat gaat rijden als dagelijks vervoer heb je gewoon veel te veel slijtage. Ik ververs zelf na maximaal 4 draaiuren de zuiger in me racer, lijkt me niet echt handig voor een straat scooter.
Gewoon een hele andere setup in elkaar zetten dus als je echt echt serieus wilt aanpakken het sprinten, en dan meteen switchen naar Minarelli of Piaggio.