Originally posted by churchester
Dan moet het maar wel iets illegaals denk ik doen
dan heb je snel geld
Originally posted by PowerFreak
Mja als ik opgepakt word heb ik er nog niets aan
Originally posted by Jowie
strafbaarbaar
ik werk bij spaarselect... 5 euro netto per uur (ik ben 17) en 7 euro extra voor elke afspraak die je maakt, verder krijg je nog andere bonussen door naar trainingen te gaan en door mensen te werven... opzich wel chill werk, beetje mensen bellen en script voorlezen, stelt geen zak voor.... alleen het is irri dat je per maand (8 avonden) betaald krijgt, en je moet eerst een maand werken en dan wordt het geld pas overgemaakt aan het einde vd volgende maand :|, dus als je nu zou beginnen zou je pas over 2 maanden je eerste salaris krijgen... (oja en je moet natuurlijk eerst intro en training enzo krijgen)Originally posted by miks66
ga bij spaar select werken. krijg je iets van 8 euro per uur, en een xtra 8 voor elke afspraak die je maakt. het vervelende is wel dat je eerst gesprek moet hebben, dan trainen voor het bellen ofzo.
dus binnen een week zal het niet lukken denk ik. als dat ECHT is wat je zoekt.
Originally posted by miks66
offtopic/ mag ik vragen waar het voor is? wrm zo snel? /offtopic
Originally posted by hebo-aeroxje
Ben zelf ook lid van euroclix heeft me in 3 maande tijd wel 1 keer 10 euro opgeleverd
Originally posted by Boostah
ACN ofzo... dan word je daar vertegenwoordiger
Je moet dan gewoon mensen krijgen die van KPN overstappen op ACN
Je krijgt dan 2 tot 8% van hun telefoon rekening iedere maand... Dus als je redelijk wat klanten heb...
Ik doe het trouwens niet
Originally posted by Yaruni
ik werk bij spaarselect... 5 euro netto per uur (ik ben 17) en 7 euro extra voor elke afspraak die je maakt, verder krijg je nog andere bonussen door naar trainingen te gaan en door mensen te werven... opzich wel chill werk, beetje mensen bellen en script voorlezen, stelt geen zak voor....
Originally posted by xearo
kladblok