Snel geld verdienen ?

ga bij spaar select werken. krijg je iets van 8 euro per uur, en een xtra 8 voor elke afspraak die je maakt. het vervelende is wel dat je eerst gesprek moet hebben, dan trainen voor het bellen ofzo.

dus binnen een week zal het niet lukken denk ik. als dat ECHT is wat je zoekt.
 
Denk niet dat je ergens Legaal veel geld kan verdienen en dat je per week word uitbetaald.

Maybe wel illigaal maar niet zo strafbaarbaar volgens mij; illigaal vuurwerk handeltje...

Bedenk me ook dat je mischien ergens bij een boer kippen kan gaan laden, schijnt ook veel te verdienen..
 
Originally posted by miks66
ga bij spaar select werken. krijg je iets van 8 euro per uur, en een xtra 8 voor elke afspraak die je maakt. het vervelende is wel dat je eerst gesprek moet hebben, dan trainen voor het bellen ofzo.

dus binnen een week zal het niet lukken denk ik. als dat ECHT is wat je zoekt.
ik werk bij spaarselect... 5 euro netto per uur (ik ben 17) en 7 euro extra voor elke afspraak die je maakt, verder krijg je nog andere bonussen door naar trainingen te gaan en door mensen te werven... opzich wel chill werk, beetje mensen bellen en script voorlezen, stelt geen zak voor.... alleen het is irri dat je per maand (8 avonden) betaald krijgt, en je moet eerst een maand werken en dan wordt het geld pas overgemaakt aan het einde vd volgende maand :|, dus als je nu zou beginnen zou je pas over 2 maanden je eerste salaris krijgen... (oja en je moet natuurlijk eerst intro en training enzo krijgen)

oja ze zijn nu trouwens bijna failliet (zijn ook al gekapt met die sponsoring van die schaatsers) dus ik denk niet dat er nog mensen aangenomen worden.....
 
Originally posted by miks66
offtopic/ mag ik vragen waar het voor is? wrm zo snel? /offtopic

mJa, vroeg me af of jullie nog brillajnte id-en had. Omdat het irri is om een maand te moeten werken voordat je je geld krijgt
 
Duidelijk geen cash overflow...

Hmzz, kippen vangen 's avonds verdient inderdaad ook leuk, verder zou ik zo snel niet iets weten wat ECHT snel cash oplevert.
Beetje klussen als scooter monteur misschien?

Ben zelf ook lid van euroclix heeft me in 3 maande tijd wel 1 keer 10 euro opgeleverd :P
 
Originally posted by hebo-aeroxje

Ben zelf ook lid van euroclix heeft me in 3 maande tijd wel 1 keer 10 euro opgeleverd :P

sukkel!;) je moet je ook aanmelden voor een heel zooitje mensen he , heb je dus bijv 50 euro per 3 maanden! dat schiet WEL op! :p
 
Mjah iedereen wil wel snel veel geld verdienen..

FEIT: Dit gaat bijna nooit legaal of je moet heeeeeeeeeeeeeel erg slim zijn.

Of bijv. c++ of PHP goed gaa beheersen of GOED kunnen webdesignen, iedereen kan het maar bijna niemand kan het goed.

En illegaal weet ik trouwens ook niet. Drugs verhandelen schiet niet erg op of je moet eigen plantage aanschaffen. XTC maken is zowieso onmogelijk of je moet universitaire opleiding afhebben in die richting. Dan lukt het wel.

Nog ideen?, laat het me weten: robinsmeets@hotmail.com MSN

:P
 
wouter, kom bij mij werken we hebben nog mensen nodig
chinees bezorgen, verdiend best lekker...bel me maar ff ofzo ik regelen wel wat voor je!
 
ga naar Hollands Spoor in Den Haag en verkoop je lichaam :p


nee ff serieus, bij de Tgb de decemberpost doen betaalt zeer goed. Ga het zelf nu ook doen en je wordt aan het einde van elke week uitbetaald. Betaald 8 euro per uur met savond en snachts een toeslag van 40 procent. Op zondag verdien je zelf het dubbele dus 16 euro per uur:#
Je moet gewoon een arbeidsbureau binnenstappen en om werk vragen betalen dat snel uitbetaalt...suc6
 
Originally posted by Boostah
ACN ofzo... dan word je daar vertegenwoordiger
Je moet dan gewoon mensen krijgen die van KPN overstappen op ACN
Je krijgt dan 2 tot 8% van hun telefoon rekening iedere maand... Dus als je redelijk wat klanten heb...

Ik doe het trouwens niet :P

ACN zuigt!!!!
Ik werk voor http://www.transcom-worldwide.com ,nu nog geen bonus regeling maar over een maand wel en dan ga ik flink scoren 8).
Ik moet mensen binnenhalen voor Tele2,verdient goed en als je mooi kan lullen is zoiets ideaal!!! 1250€ bruto als je fulltime werkt,exclusief de bonus regeling!!!
Via uitzendburo is er genoeg callcenter werk te vinden of ander werk. En meestal wordt het per week uitbetaald!!!


8)
 
Originally posted by Yaruni
ik werk bij spaarselect... 5 euro netto per uur (ik ben 17) en 7 euro extra voor elke afspraak die je maakt, verder krijg je nog andere bonussen door naar trainingen te gaan en door mensen te werven... opzich wel chill werk, beetje mensen bellen en script voorlezen, stelt geen zak voor....

Ben je niet vrij om je eigen script te maken???
Waar ik werk heb ik me eigen scriptje in elkaar geflanst,dat werkt toch het vetste als je volledig vrij bent in je script!!!
Script voorleeswerk is echt geestdodend!!!!

8)
 
Back
Top