Snel geld verdienen met een slim handeltje...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Daanje
Oke, hier een tip voor iedereen die in 1 klap achterlijk veel geld wil verdienen...

Beroof een Afrikaan in de Bijlmer...
Die gasten hebben dus cker wel 10.000,- contant op zak!!!
Maar je moet zo'n gast dus in 1 keer KO slaan en dan portomonnaie pakken en dan wegrennen. Die gasten zijn toch ammal stuk voor stuk illegaal, dus aangifte zullen ze niet doen ;)

en als ie weet wie je bent dan heb je probleem :P dus goed slaan :D
 
Originally posted by dj_gek_maken


en als ie weet wie je bent dan heb je probleem :P dus goed slaan :D

Nee, Afrikanen zijn domme asociale mensen. Gewoon eentje achtervolgen. Loopt ie in ze eentje en is er niemand in de buurt: Klap op ze achterhoofd met vuist. Als je een beetje power hebt, dan gaat ie neer en roof je em snel :)
 
dan ben je niets meer als die gasten zelf, kan me voorstellen dat je dat soort neigingen heb maaar doe toch maar even niet
 
Conclusie van deze hele topic:

Je kan vrijwel onmogelijk VEEL geld verdienen in een KORTE tijd met een LEGAAL iets... (zonder lange vooropleiding oid natuurlijk).
:)
 
Originally posted by Hebo_NRG
dan ben je niets meer als die gasten zelf, kan me voorstellen dat je dat soort neigingen heb maaar doe toch maar even niet

Heb je toch nog geen 90% kans dat je je eigen geld terug krijgt :).
 
Originally posted by Daanje
Oke, hier een tip voor iedereen die in 1 klap achterlijk veel geld wil verdienen...

Beroof een Afrikaan in de Bijlmer...
Die gasten hebben dus cker wel 10.000,- contant op zak!!!
Maar je moet zo'n gast dus in 1 keer KO slaan en dan portomonnaie pakken en dan wegrennen. Die gasten zijn toch ammal stuk voor stuk illegaal, dus aangifte zullen ze niet doen ;)

Ik kom maar eens een keertje langs joh!!!!

8)
 
scooter/brommer handel!!!
ben met een honda MB begonnen die ik bij mijn Speedfight kreeg. MB voor fl 650,- verkocht en zo doorgegaan tot ik mijn Aprilia RS VAlerossi bij elkeaar had. ff mee gestopt na vakantie spanje = 12-07-2001 had ik fl 200,- op de bank staan en heb nu weer 20-11-2001 fl 9000,-!!!!!!!

iemand nog NRG? fl 2500,-
iemand nog suzuki TSX? fl 750,-

ennuh bij een tankstation werken en beetje frauderen levert ook wel 500,- per maand extra op ! ;)
 
keej,niet zo moeilijk,ik werk ook bij autobedrijf/tank station
je pleurt dus ff je scooter voor die tank neer, rijd em weer naar achter in fietsenhok,als de baas vraagt ga je dat nog betalen, zeg je doe ik zo wel, mijn baas heeft dat echter niet eens door,als ik tank...dus elke week mooi gratis volgooien;) (en dan heb ik het nog niet over snoep enzo)
 
kom op daan iemand beroven is erg laag vin ik.
Marja als ik in adam zou wonen zou het misschien ook anders zijn voor me. Misschien is de conclusie hierboven wel waar.
Maar wat zijn dan de best betaalde bijbaantjes.:
NETTO aub ik wil niet weten wat er nog af moet bij sommige
Ik ah: 6,35 per uur wel weinig maar doe geen kont en kan mijn vriendin vaak kussen werkt daar ook :)
bij webdesign per klus dus dat verschilt te erg.
 
Originally posted by GileraGSM



Nah.. das nog niet zo gek dat kan op zich wel.

Maar dan moet je een site hebben waar veel bezoekers opkomen.
Die er goed uitziet enzzzzz......
En die ook nog goede info biedt

Daarom vroeg ik het even;) 8)

Ik weet niet of iemand f-cksega kent, maar anyway die gaat dus over de Dreamcast (Van Sega jah), Iso'tjus enzow, en daar is moi dus de webmeester van.

Enne die banner die 0,60 per klik betaald bestaat echt (jaja, ik lul niet). Hier bij 't forum hebben ze http://www.promopeppers.nl
die banner van FX sparen, lenen, pensioen. Daar krijgt promopeppers 60 cent per klik van en betalen maar 20 cent uit. Daarom kan je dus beter ff naar http://www.directforce.nl gaan, daar aanmelden met een goeie site, en dan de FX banners in je rotatie zetten :) Alleen de bezoekers dan nog natuurlijk... :P
 
Geld verdienen met je mobiele telefoon!

Ik ben sinds 3 weken lid van SMSMiljonairs. Dit is een makkelijke maar ook leuke manier om geld te verdienen. Je kan namelijk ook vrienden kennissen etc. aanmelden. Na 3 weken lid te zijn heb ik al 36 leden onder mij. Ik merk dat er steeds meer bij komen omdat mijn ‘ downline’ ook actief bezig is.
Na aanmelding krijgt je een referentienummer, dit betekent dat je ambassadeur bent. Met je persoonlijke referentienummer kunnen mensen zich aanmelden onder jouw nummer. Hier krijg jij 0,15 cent aanmeld bonus over. Zij kunnen ook weer mensen aanmelden waardoor jouw downline groeit. Per lid dat onder jou zit krijg je 0,05 cent. Het mooie aan dit systeem is dat het elkaar versterkt. Leden die jij aanmeld zullen ook weer nieuwe leden werven waar jij ook weer geld over ontvangt.

De SMSMiljonairs informatiedienst stuurt je één keer per week een SMS bericht met informatie die voor jou als (aankomend) miljonair interessant kan zijn.
Dit kost u € 0,70 per ontvangen bericht.
Je ontvangt maximaal één bericht per week.
Maandelijks kost het ontvangen van de berichten je dus maximaal 4 x € 0,70 = € 2,80 euro abonnementsgeld. Maar het levert al snel meer op dan dat het je kost!

smsmiljonairs.net/index.php?aff_id=2024
 
Last edited:
Als je wilt adverteren mag je misschien een banner plaatsen. In dat geval kan je een PM sturen...dit topic gaat dicht want het is al ruim 10 jaar oud.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top