Hoe snel type jij? Scootertuning typewedstrijd :D

score is 306 en nauwkeurigheid is 0,96 met 2 vingers... Kan ook dat 10 vingersysteem blind maar ben dan niet zo goed... Niet zo snel maar maak dan wel minder fouten...
 
Ik tiep met 10 vingers, blind, op een snelheid dat ik veel typistes verbaas, maar heb score onder de 300 en nauwkeurigheid van 0.99, vage test, misschien teveel gecorrigeerd.

Maar eens een test doen op mn eigen keyboard ipv dit ding..
 
Ralf said:
Ik tiep met 10 vingers, blind, op een snelheid dat ik veel typistes verbaas, maar heb score onder de 300 en nauwkeurigheid van 0.99, vage test, misschien teveel gecorrigeerd.

Maar eens een test doen op mn eigen keyboard ipv dit ding..

Denk dat veel mensen die in de ICT-branche zitten, of gewoon ontiegelijk veel chatten (denk aan br33z4h-sl3tj3s), veel typisten verbazen :)
 
volgende keer beter, ben net me bed uit na avond stappen
3Fh29788.jpg
 
Gefeliciteerd, je hebt de test afgerond.
Je score is 327
Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgt. Je omgeving kent je als een typewonder, en als ze dat niet doen zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit absoluut zullen belonen!

Je nauwkeurigheid is 1
Foutloos! Je nauwkeurigheid grenst bijna aan het onmogelijke. Je bent zeer nauwkeurig met typen en als je typesnelheid boven de 140 ligt, kun je van jezelf zeggen dat je een natuurtalent bent.


Nooit een cursus of wat dan ook gehad :W
 
Back
Top