Hoe snel type jij? Scootertuning typewedstrijd :D

Advertisement - register to remove this

Ghehe heb die test ook ff gedaan... is wel lachen dit kwam er bij mij uit...

Gefeliciteerd, je heb de test afgerond.
Je score is 190
Je typsnelheid is hoog. Met deze snelheid kun je administrative werkzaamheden makkelijk aan.

Je nauwkeurigheis is 0.88
Je hebt het aardig gedaan, hoewel je nog wel de nodige fouten maakt. Met name wanneer nauwkeurigheid van belang is, is het zaak je werk te controleren.

Niet slecht aangezien ik maar met 2 vingers ken typen8)8)
 
naamloos.JPG


Vooral nauwkeurig en dit is mn eerste keer. Ik ga het niet nog een keer doen, vind het nogal nutteloos.
 
Gefeliciteerd, hebt de test afgerond.
Je score is 232
Je score valt in de categorie "toppers". Dit betekend dat je ongelooflijk snel bent, met typen in ieder geval

Je nauwkeurigheid is 0.96
Je hebt zeer naukeurig SMS-jes gestuurd. Met deze nauwkeurigheid is elk administratieve baan een mogelijkheid voor je. Je bent zeer nauwkeurig met typen en als je typsnelheid boven de 140 is, kun je van je zelf zeggen dat je een talent bent.

:D
 
Score was 275 en nauwkeurigheid van 0,96. Behoor dus tot de toppers :p.
Heb btw nooit typcursus gehad ofzo en dit was m'n eerste keer :).
Valt me erg mee :).

Nick.
 
area_51_member said:
Cipher en ik zijn gewoon te goed voor die test. 8) :p
alhoewel de 1e poging 396 was.

Ik heb hem nog eens gedaan, en express 'heel' langzaam getikt. Dan doet hij het inderdaad wel;
typetest.jpg

Maar ik tik normaal denk de helft zo snel...
Ik ga even een andere test zoeken die het wel fatsoenlijk doet.
Ik heb overigens nooit een typcursus gehad, en tik ook niet met 10 vingers.
 
volgens mij is 401 het maximum, dat behaalde ik net namelijk. Daarna nog een keer gedaan, en ook weer voor het einde van de tijd klaar, en wederom 401 punten. Als je de laatste persoon 'wegtypt'zeg maar, moet je als je binnen de tijd bent, NIEt op enter drukken.

Mja, hier typ je door van te lezen, in het echt denk ik dat je wel sneller typt omdat je in je hoofd hebt zitten wat je moet typen, en die informatie wordt natuurlijk veel sneller overgebracht.
 
Back
Top