Snel geld verdienen met een slim handeltje...

Status
Not open for further replies.

jorenv

Buiten gebruik
Ha mensen
Hoe komen jullie snel aan geld via een simpele manier.
En dan bedoel ik niet iets jatten ofzo en ook al helemaal niet een oud vrouwtje beroven enzo...
Maar een serieus handeltje waar je snel mee kan beginnen wat altijd werkt en niet te risico vol is...
Ik zit nu te denken aan bijvoorbeeld tijdelijk wiet te dealen aan niet zulke slimme henkies....:)
Wat doen jullie of doen je het allemaal nettjes?
 
Advertisement - register to remove this

Heel simpel!!!!
weed!!!
En als je dan wilt naaien kun je dat doen maar is niet eens nodig!!!!
eerst effe wat weggeven of heel goedkoop en daarna lekker gaan verkopen!!!
Je krijgt vanzelf vaste klanten kring en zo en als je wilt kun je bijvoorbeeld bezorgservice starten!!!!

8)
 
ej nix tegen henkies ej..wij roelen hard:W
maar nu kun je het beste voor snel geld met vuurwerk rondsjouwen..tis de tijd van het jaar ej.
mzzls
henk
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
Heel simpel!!!!
weed!!!
En als je dan wilt naaien kun je dat doen maar is niet eens nodig!!!!
eerst effe wat weggeven of heel goedkoop en daarna lekker gaan verkopen!!!
Je krijgt vanzelf vaste klanten kring en zo en als je wilt kun je bijvoorbeeld bezorgservice starten!!!!

8)

ZEKERS! :)
maar die manier duurt wel weer een tijdje: kweken, knippen drogen, wegen etc...
maar als je eenmaal beetje mooi oogst hebt gehad gaat het hard ;)
mja verder kan je pillen of sos ofzo gaan dealen dan KAN je in korte tijd ook zeer veel geld verdienen.... maar beter zoek je gewoon eenn baantje bij appie hijn ofzo ;)
zitten veel minder risicos aan vast en is gewoon 100% legaal...
 
Originally posted by viva la Nilzz


ZEKERS! :)
maar die manier duurt wel weer een tijdje: kweken, knippen drogen, wegen etc...
maar als je eenmaal beetje mooi oogst hebt gehad gaat het hard ;)
mja verder kan je pillen of sos ofzo gaan dealen dan KAN je in korte tijd ook zeer veel geld verdienen.... maar beter zoek je gewoon eenn baantje bij appie hijn ofzo ;)
zitten veel minder risicos aan vast en is gewoon 100% legaal...

Of je begint gewoon met weed die je gekocht hebt!!!!!
En later pas eigen teelt!!!!
Zo duur hoeft weed nou ook weer niet te zijn he!!!
En ik kocht het maar per 50 a 100 gram per keer of zo en ik betaalde echt niet veel!!!
Ik deed in zakje van een tientje iets van 0,7 gram en van een geeltje 1,5:#
En die lui bij wie ik bezorgde kregen zakjes met wat minder er in voor de bezorgkosten!!!!
Die weed die ik verkocht kostte normaal gesproken in de shop 12,50 de gram dus wel redelijke prijzen vond ik !!!
En ik hoefde echt niet veel te doen!!!!
Alleen maar beetje staan op schoolplein en ze kwamen vanzelf!!!
Alleen me kluisje STONK wel!!!!!

8)
 
ben nu werkzaam bij de appie heijn.
En ook bij webdesign bedrijf.
Maar wil echte knaken en veel ook...
En snel ik denk eerder aan de weed. Vriend van mij krijgt zelf teelt niet super spul maar goedkoop dus voor meer verkopen :)
Maar ik denk post is ff wat misschien is er iets wat ik over het hoofd zie en dat slimmer is...
 
Wiet is een goede ja, anders zoek je een goed betaald baantje in een slachterij bijv..... Dat verdient iig beter als bij de AH, verkoop je minidisc of discman laat je reserveringen en vakantiegeld uitbetalen als je al een baantje hebt.
Of je begint nu met krantengooien, kan je in december nog langs de deuren etc... beetje creatief denken :)
 
Pillen dealen en wit ofzo .. Haal je zo 1200 op de avond. Koop je gewoon pillen in voor 4 piek ofzo verkoop je voor 12.50 ... tel je winst maar uit. Of ga lokale fietsenmaker spelen... Doe ik hier ook. 2 uurtjes werk 100 gulden vragen 8)
 
Pillen verkopen:

100 stuks -> 4 piek de stuk
500 stuks -> 3 piek de stuk
1000 of meer -> 2 piek de stuk

Verkopen voor 7,50 / 10,- tel uit je winst

(getallen uit betrouwbare bron :)).

Niet echt "legaal" zullen we maar zeggen.

OF als je nog op de middelbare school zit:
Scootertje volstouwen met belgisch vuuwerk en verpatsen. Verdient ook goed.

Ik heb geen van beide gedaan, ik werk wel voor me centen, maar als ik af en toe in de portemonnee van mijn maten kijk, 't verdient niet slecht :p.
 
Zoiets als dit bedoel je?...

Originally posted by Hebo-47.6mm
Heel simpel!!!!
weed!!!
En als je dan wilt naaien kun je dat doen maar is niet eens nodig!!!!
eerst effe wat weggeven of heel goedkoop en daarna lekker gaan verkopen!!!
Je krijgt vanzelf vaste klanten kring en zo en als je wilt kun je bijvoorbeeld bezorgservice starten!!!!

8)

Dit is wat je bedoelde met "bezorgservice" ? ;)

Om privé redenen is het tel. nr. onleesbaar gemaakt
 
Ik heb ook hele tijd lang gedeald in pillen :)

Ik kocht altijd HEEL veel pillen in: 2500 stuks ofzo en betaalde er 1,- per stuk voor. Na 8 weken allemaal verkocht voor 12,50 per stuk.
$$$ :~

2500,- betaald voor die zooi en 28750,- op verdiend 8) Ik weet me god niet meer aan wat ik al dat geld had opgemaakt :)
Veel snoep en sigaretten denk ik en ook veel kleren gekocht :) Ook veel uitgegeven met uitgaan, dus telkens iedereen rondjes geven enzo :)
 
Zoiets ja!!!
Alleen dat van echte drugs(Ruud zei dit) was toendertijd niet zo interessant voor mij!!!
Ik kon toen gewoon veel mensen in de weed handel en dat was het makkelijkste qua klanten!!!
Ik was toen ook net 16 of zo!!!

8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top