This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Snel geld verdienen ?

Mja, ik bedoel dus, waar je het geld binnen een week heb

is misschien een uitzenbureau niets, waar je in een callcenter werkt?
 
er is drukte, ga werken als zwarte piet ofzo, of samen met een paar vrienden 5 en 7 december de huizen langs (gewoon advertentie plaatsen), of ga kerstbomen verkopen ..
 
maar bellen verdient idd ook wel goed werk, of ga eens kijken bij een transportbedrijf of je bijrijder kan worden, kan je misschien dan later wel ander werk gaan doen..
 
ACN ofzo... dan word je daar vertegenwoordiger
Je moet dan gewoon mensen krijgen die van KPN overstappen op ACN
Je krijgt dan 2 tot 8% van hun telefoon rekening iedere maand... Dus als je redelijk wat klanten heb...

Ik doe het trouwens niet
 
Een maat van mij had zich verkleed als iemand van de hockey en had het verhaal tegen de mensen opgehangen(waar ze langs gingen) dat de hockey met de golf samen ging...

Of de mensen een kleine donatie wilde doen voor een groot hockey en golf feest...

Ze hadden uiteindelijk (in 1 uur tijd) 186 euro !!! bij elkaar gelopen!!

Het mooie was dat ze dus helemaal niet van de hockey of golf waren:#:#:#


Maar dat is niet legaal he?!
 
Originally posted by PowerFreak
Zo reageer jij ff zinvol. Puur om je aant post op te vijzelen...

Posts in Gc tellen niet mee

Ik heb gehoord dat telefonische enquetes afnemen ook leuk verdiend,mja zit je onder etenstijd lekker te bellen en 9 van de 10 mensen heeft geen interesse.
 
Originally posted by PowerFreak
Zo reageer jij ff zinvol. Puur om je aant post op te vijzelen...

MODS: sorry voor offtopic


gc posts tellen niet...


edit: toen stond post van bas er nog niet b
 
Originally posted by Bas@Area
Posts in Gc tellen niet mee

Ik heb gehoord dat telefonische enquetes afnemen ook leuk verdiend,mja zit je onder etenstijd lekker te bellen en 9 van de 10 mensen heeft geen interesse.

ja bij ons zit de kredietcentrale. 9 euro int uur. en je hoef geeneens te zeiken. Gewoon mensen met een lenen er attent op te maken dat ze dit of dat moeten gaan regelen ofzo.

En je mag msn-en geloof ik