Geld verdienen met je mobiele telefoon!
Ik ben sinds 3 weken lid van SMSMiljonairs. Dit is een makkelijke maar ook leuke manier om geld te verdienen. Je kan namelijk ook vrienden kennissen etc. aanmelden. Na 3 weken lid te zijn heb ik al 36 leden onder mij. Ik merk dat er steeds meer bij komen omdat mijn ‘ downline’ ook actief bezig is.
Na aanmelding krijgt je een referentienummer, dit betekent dat je ambassadeur bent. Met je persoonlijke referentienummer kunnen mensen zich aanmelden onder jouw nummer. Hier krijg jij 0,15 cent aanmeld bonus over. Zij kunnen ook weer mensen aanmelden waardoor jouw downline groeit. Per lid dat onder jou zit krijg je 0,05 cent. Het mooie aan dit systeem is dat het elkaar versterkt. Leden die jij aanmeld zullen ook weer nieuwe leden werven waar jij ook weer geld over ontvangt.
De SMSMiljonairs informatiedienst stuurt je één keer per week een SMS bericht met informatie die voor jou als (aankomend) miljonair interessant kan zijn.
Dit kost u € 0,70 per ontvangen bericht.
Je ontvangt maximaal één bericht per week.
Maandelijks kost het ontvangen van de berichten je dus maximaal 4 x € 0,70 = € 2,80 euro abonnementsgeld. Maar het levert al snel meer op dan dat het je kost!
smsmiljonairs.net/index.php?aff_id=2024