This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Is je vroeger niet geleerd dat je, je vingers niet in draaiende dingen moet steken. Maar resultaat mag er weten. Is er al iets bekend over de kappen kleurencombo etc. ( kan er natuurlijk overheen gelezen hebben)
 
Is je vroeger niet geleerd dat je, je vingers niet in draaiende dingen moet steken. Maar resultaat mag er weten. Is er al iets bekend over de kappen kleurencombo etc. ( kan er natuurlijk overheen gelezen hebben)

Is er vroeger jou niet geleerd dat je niet bij de hand moet doen ? :| :*
Het ging ook niet zo van goh, ik stop m'n vingers er even tussen Maar dat terzijde.

Kleurencombo op deze slider word of matzwart, of hij krijgt identieke kleuren als m'n eerste. Dit omdat het toch een kleur was, die ik elke keer mooi blijf vinden.

ga je ook nog ff testen wat er aan die andere PVL mankeerde?

Komt goed Eerst deze even heel houden, dan zie ik wel weer

Vanavond hoop ik hem dus weer op wielen te hebben staan, en ook de remkabels etc. allemaal goed op lengte te hebben. Dan kan ik er mee rijden, enkel wil ik nog even killswitch etc. goed aansluiten. Dus morgen zal er maybe wel al een filmpje online staan, maar even zien hoe het weer is
 
Update 11-03-2007

Vandaag gereden :~
Gelijk echt een onwijs verschil ten opzichte van de malossi rotor. Blokje loopt veel kalmer, en heeft een onwijze gasreactie. Nu maar hopen dat het vermogen er ook mee toeneemt :!

Hier nog even wat pix zoals ik de eerste meters heb gemaakt:





Binnekort op de bank :~
 
Hey tankje is net gemonteerd zo Chef.
Dat de PVL goed reageer wist ik al 8)
Ik hoor wel hoe t presteerd op de bank.

Als je nog een rotor test gaat doen heb ik er ook nog 1 liggen om te testen he
 
Jup Alvast bedankt voor het aanbod John, word nog een leuke test dag :X

Rotors, Uitlaten, Inlaten :X Pfuuu Word lange dag

gasreactie is idd goed bij die van pvl, rotor zelf is ook aanzienlijk lichter

Zit wel degelijk verschil tussen het gros PVL's die op het forum aanwezig zijn, en de PVL's met Twins curve. Of het beter is moet ik nog zien, maar kwa gasreactie en opname in ieder geval een stuk sterker :X
 

Dit keer moeten we de afzuiging maar wel aanzetten :X vorige keer was te erg

Ziet er iig. weer goed uit sherrif, alleen dr moet nog even een nette pijp onder :7
 
Update 12-03-2007

Picture Time 8) Zonet met Big-Sexy zoveel mogelijk afgemaakt. Meer kappen heb ik op dit moment niet liggen, en de nieuwe kappenset is nog niet binnen. Toch wou ik een paar pix schieten, dus bij deze:

















Vind de foto's best vet Een dezer dagen nog even een goede remkabel voor voor regelen, en zorgen dat m'n kappen netjes zitten. Alles past iig. echt net, en het staat (vind ik dan) ook echt super 8)

We zullen het zien, ik ben iig. zeer benieuwd hoe het totaalplaatje er uit gaat zien :W
 
Status
Not open for further replies.