Slapgeouwehoertopic #49

Status
Not open for further replies.
1750 voor straat zip

1246506902_6_eYyY.jpeg


211092_242669842430795_4056741_n.jpg

2k voor 2fast blokkie :p

Ja 2 jaar geleden, ik praat over 2 maanden geleden:+
 
Mijne ergens in augustus hoor :) Ding was pas ergens in feb/maart uberhaupt klaar en was in december gekocht... dus alles behalve twee jaar...
 
Neeee geen duitsers meer op een sprint, sittard was een dikke ramp man! SAWE kan niet vaak genoeg!

dit kwam ook mede door het slechte systeem uiteraard wat vaak genoeg niet werkte..
en die focking hitte die dag!! :+

het is wel een stukje drukker dan normaal, maargoed.. ik zou het wel 1x per jaar terug willen zien komen :)
 
Haha SAWE was idd top ja! Carnavals frame staat al klaar voor volgend jaar, dan 100M wielspin en alle pionnen om! En een bus deo uiteraard!

Neeee geen duitsers meer op een sprint, sittard was een dikke ramp man! SAWE kan niet vaak genoeg!
 
daar zou ik best zin in hebben gewoon een 2 fast blokje op laten bouwen met gas onder een of ander frame en dan op sawe knallen als een mongool
 
Ik vind het met de Duitsers ook leuker kwa drukte. Het is vol maar niet te vol.

Alleen het systeem moet dan idd wel vlekkeloos werken, want zoals @ Sittard gaat echt niet. Maar gelukkkig gaven ze dat zelf ook al gelijk aan na de dag :p
 
waarom doen jullie niet weer net zoiets als op een van de eerste keren meppel gewoon 2 dagen knallen op zaterdag en zondag

dan heb je een dik evenement
 
als de duitsers er dan bij zijn dan kun je bevoorbeeld de finales op zondag middag doen en zondag ochtend nog een beetje kwalificaties

en zaterdag ook kwalificaties

maar dan heb je wat minder tijds druk
 
In het kader van het voetbal EK, vindt ik het niet erg gepast om het over duitsers te hebben. Misschien na het EK weer, tot die tijd zijn praat je niet met en over die gasten....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top