This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sjees Lelystad

jaja die andere aerox had velgen, volgens mij wel overgespoten wat de kleur was zo te zien exact hetzelfde als die van zijn onderkap boven het achterwiel, grill, en de hele kuip was ook wit... Maar ik denk niet dat ik zelf mijn hele onderkap wit maak, maar alleen twee witten strepen, die doorlopen over het achterlicht... Ook gejat, maar goed, wel vet idee...

Ja, ik denk wel dat je je velgen goed moet behandelen voordat je gaat spuiten, anders ben je je lak in een week weer kwijt, maar hoe precies weet ik ook niet, ben geen expert sorry

mzzl

eej, wel vette pics hoor... zo te zien wast weer k0el... is het daar trouwens een rage ofzo om met scooters zonder kappen te rijden? ...

mja, wie zijn eigenlijk precies al die dwds op die foto's...?

de dewds op de foto zijn geen mensen van het forum, maar ppl die gewoon op de foto wouden

Het is de GAHC

Grote Anonieme Homo Club.

Die hadden daar ook een meeting, en ze wouden allemaal op de foto.

Fanaat: ik had volgens mij ook een pic van jou gemaakt, maar die was volgens mij mislukt ofzo. Want jij staat er niet tussen

Originally posted by Freezerator
Fanaat: ik had volgens mij ook een pic van jou gemaakt, maar die was volgens mij mislukt ofzo. Want jij staat er niet tussen

Je digicam kon hem niet aan

Hier kun je me nog net zien vluchten voor Nastro Aarzuro. Volgens mij had ie drank op :|

k0el man! Ik zie een aarz, een roodoogige dewd, een alkoholik en een knulletje die bang is voor foto's 8)