D Daanje Well-Known Member 30 August 2001 #121 Originally posted by VDM Zelfs razma praat niet zo belgisch als onze Bartje Click to expand... Razma praat swingend Belgisch en Bart...........mja, geen woorden voor
Originally posted by VDM Zelfs razma praat niet zo belgisch als onze Bartje Click to expand... Razma praat swingend Belgisch en Bart...........mja, geen woorden voor
Erik Banned 30 August 2001 #122 Originally posted by Freezerator KEIleuk allemaal maar kennen we ophouden met dat homo gedoe of moet ik een apart forum voor jullie maken? een HOP forum ofzo... Click to expand... Dat vind ik een keileuk idee, zullen we het als eerbetoon aan Daanje het "Daniel Smit naadmaat forum" noemen?
Originally posted by Freezerator KEIleuk allemaal maar kennen we ophouden met dat homo gedoe of moet ik een apart forum voor jullie maken? een HOP forum ofzo... Click to expand... Dat vind ik een keileuk idee, zullen we het als eerbetoon aan Daanje het "Daniel Smit naadmaat forum" noemen?
D Daanje Well-Known Member 30 August 2001 #123 Of zullen we het misschien Bartholemeüs Bernadictus/Bartus Botanius broek strak in me bilnaadje subforum noemen?
Of zullen we het misschien Bartholemeüs Bernadictus/Bartus Botanius broek strak in me bilnaadje subforum noemen?