S Stalkaarz Turbo powah! 28 August 2001 #121 Langzamer is wel moeilijker, en mooier vind ik....... Maaruh Carm boedelbakkie?
Rolf Well-Known Member 28 August 2001 #122 Ach hij doet beide, maar iemand met 80/90 in het uur een wheelie zien trekken vind ik er wel vet uit zien.
Ach hij doet beide, maar iemand met 80/90 in het uur een wheelie zien trekken vind ik er wel vet uit zien.
S Stalkaarz Turbo powah! 28 August 2001 #123 Eerst zien, dan geloven Boedelbakkie is maar 50piek per dag ofzo.........
Rolf Well-Known Member 28 August 2001 #124 We hebben hier thuis ook wel een kar. Maar dude waarmee ik naar Zwolle ga gaat niet met kar rijden. Weet niet of Carma wat kan regelen.
We hebben hier thuis ook wel een kar. Maar dude waarmee ik naar Zwolle ga gaat niet met kar rijden. Weet niet of Carma wat kan regelen.
#CARMA# oldskool member 28 August 2001 #125 tja aanhqanger is opzich niet het probleem wat wel een probleem is: een auto met trekhaak en chauffeur
tja aanhqanger is opzich niet het probleem wat wel een probleem is: een auto met trekhaak en chauffeur
S Stalkaarz Turbo powah! 28 August 2001 #126 Mja ik wil wel rijden, maar jullie wonen fokking ver weg... En nederland 4x doorkruisen op 1 dag is me iets teveel van het goede...
Mja ik wil wel rijden, maar jullie wonen fokking ver weg... En nederland 4x doorkruisen op 1 dag is me iets teveel van het goede...
Rolf Well-Known Member 29 August 2001 #127 We hebben er wel een kratje bier voor over Dude waarmee ik rijd heeft een trekhaak aan ze oto. Maar denk niet dat ie met kar gaat rijden:|
We hebben er wel een kratje bier voor over Dude waarmee ik rijd heeft een trekhaak aan ze oto. Maar denk niet dat ie met kar gaat rijden:|