Sjees Lelystad

Originally posted by Stalkaarz

Tim: had je onze mislukte burn-out nog gehoord toen jullie daaro op het hoekie stonden aan het eind van de eendenweg?

:|

dewd, als ik aan het blazen ben let ik echt niet op die naambordjes, waaro bedoelje?

Die weg bij die stoplichten, stonden jullie op de heenweg, en ws. de eerste stop op de terugweg.

Ik reageerde een beetje laat, anders had ik het wel vlak naast jullie gedaan...

Was op het einde van die weg de polder in naar het circuit, op de kruising met de grote weg richting lelystad. Wij burnen (mislukt :) ) en toeteren, maar jullie negeerden ons gewoon :?

Freez: jij bent lang :)

Stalkaarz: thnx voor de lift

SR-dewd: je hebt een best wel jong hoofd :)

Carma: mja, geen woorden voor :P

Naztro dewd: ook geen woorden voor :)

DvD: pyromaan 8)

Schilpedinges: lolbroek

VDM: kick aarz :D

Razkin: Mja, same as usual

Tha Bomb: w00t 8)

Prozhen: onderkoffer :?

Tim: mja...

Jorick: relaxe dewd, alleen kut van je achterrem

Folkert: Whoeiz :)...

Mja, indrukken van ppl die er van forum waren :)

Ohja, Tim, VDM en ik hebben jullie eruit geblazen 8) Vlak buiten Almere richting het Muiderzand reed er voorbij jullie een trein. Mag je raden wie er in die trein zaten :)
En btw, die neger met Valerossi shirt op die Rally die voorop reed toen, das een maat van me 8) Mr Poetsneger :) Dewd komt hier morgen effe langs en gaan we proberen mijn scooter te fixen...
Maar al met al was het echt wel gezellig in Lelygat :)

Daarna nog naar verjaardag van me zusje geweest, waar het aardig druk was :)
De dochters van de oppas waren er ook :) De ene is 15 en de andere 17. Wh00t! Die ene van 15 is echt lekker geworden man, echt superveel veranderd in een jaar tijd :)
Mja, ook nog heel veel gezopen daar. Alleen maar Breezers :) Ben nu wel redelijk zat dus :)

Greetz

DvD was dat kleine mannetje met geblondeerd haar en zonnebril op en Schilpedinges was die dewd met die rooie ogen :)
Allebei liepen ze daar in blote borst rond...

Ohja, btw ik ben iemand vergeten :)

Johan: relaxe dewd, maar had em alleen heel anders voorgesteld ;)

Greetz

ow, dat waren hun :)

Ik vroeg me al af wie dat waren, en ze hadden zich volgens mij ook niet voorgesteld

RACE!

Race was wel lache maar de rit met 40 scooters door Almere stad en buiten was het vetst. Rir naar Lstad viel nog wel mee.

Had ik mooi vrijdag me scooter klaar, liep ie niet (moest alleen pistonpen+naaldlager vervangen)
Bleek The GOAT toch ff de GEIT te wezen, want hij had ze zuiger verkeerd om gemonteerd :|

Dus zaterdagochten van 3:00 tot 4:00 al me kappeen losgehaald. Toen om 7:00 opgestaan, blok eronderuit, zuiger omdraaien en scoot weer in elkaar zetten. Was rond 9:30 klaar en ging rond 9:45 richting Tim.

De rest is al uitvoerig beschreven.

Maar moet nog ff benadrukken dat de hitte niet te harden was!

Originally posted by Daanje

Ohja, btw ik ben iemand vergeten :)

Johan: relaxe dewd, maar had em alleen heel anders voorgesteld ;)

Greetz

Hoe anders voorgestelt ?

Oww en Daniel mijn bewondering voor jou allertheid, scooterraces volgen en tegelijkertijd in operste staat van paraatheid zijn voor het vrouwelijk schoons

Originally posted by Freezerator
ow, dat waren hun :)

Ik vroeg me al af wie dat waren, en ze hadden zich volgens mij ook niet voorgesteld
Wat een schande... wat een schande............ niet voorgestelt aan freez.......foei...........bannen die gasten. ;);)

Originally posted by Daanje
Daarna nog naar verjaardag van me zusje geweest, waar het aardig druk was :)
De dochters van de oppas waren er ook :) De ene is 15 en de andere 17. Wh00t! Die ene van 15 is echt lekker geworden man, echt superveel veranderd in een jaar tijd :)
Mja, ook nog heel veel gezopen daar. Alleen maar Breezers :) Ben nu wel redelijk zat dus :)

1. Breezer suckt ;)
2. Volgende keer ga ik mee, heb nog 45min moeten wachten @ duivendrecht |(

Sow! het was WARM!!!! even die kerel van matton bedanken. BEDANK!!! :) echt een topkerel. Die zit altijd stickers uit te delen enzo.. elke keer als ik van de baan afkom, kapt ie eerst een fles ijskoud water over me heen en ik heb de hele dag ijskoude blikjes drinken uit z'n koelbox gehad! ;) beter. je bent echt compleet kapot als je van de baan afkomt iig. het was 35 gr in de schaduw. Tijdens de race ging alleen m'n achterwiel in m'n carter kopen hakken.. begon een beetje aan te lopen. ik heb de race gewoon uitgereden.. m'n velg was kokend heet en zat muurvast toen ik van de baan kwam... we hebben het ding op een karretje moeten zetten om naar m'n tent te komen :) :) :)

ej freez heb je nog meer foto's van m'n scooter?? de voorkant aub. :)

jorick: helaas niet.

Maar ik maak anders in naaldwijk wel een paar extra pics ervan.

Dan ben ik er zelf ook hopelijk op de scooter :)

Back