Sjees Lelystad

wie was trouwens die andere gast, die erik ofzo?
en die die met sr-lunatic en fidel nastro meewas?

hehe die gast op die ex arne/tim zip vroeg aan mij of ik van malossi was...

Originally posted by scooterracer
oh ik had me jou trouwens groter voorgesteld, en op pics zie je er een stuk gevaarlijker uit dan in het echt ;) hehe

Ik gevaarlijk op foto's? :rolleyes:
En ik ben niet echt supergroot ofzo, maar wel groter dan Bart :)

Greetz

Originally posted by hebo-aeroxje
nee androx maak je maar geen zorgen hoor, die blauw met witte is van een andere gozer, dat was ook wel een vet ding eigenlijk... Die van mijn is een andere, die staat achter die zwart gele sr viper, maareh, misschien gaak je ook wel na-apen, want het is wel mooi!

greetz arthur

had die gast al witte velgen? want ik zit te twijfelen of ik ze laat polijsten (toch die chrome sjit?) of dat ik ze ook wit spuit...
en wil ook nog me carter laten polijsten en zadel veranderen (die wit met zwarte)

Had die gast nog andere dingen dan die dingen wit?
en zo jah, wat dan?. Dan weet ik wat ik niet moet doen (of ik moest het al in ged88 hebben, maar ik wil graag orgineel blijven :))

Originally posted by scooterracer
wie was trouwens die andere gast, die erik ofzo?
en die die met sr-lunatic en fidel nastro meewas?

hehe die gast op die ex arne/tim zip vroeg aan mij of ik van malossi was...

Die dude was ook in Staphorst met ons mee.

Die heeft trouwens een heeeeelee koele foto van scooterracer gemaakt:)

Sexy;)

je kan ook niet iedereen onthouden maar ik had me al een x voorgesteld in staphorst,foto van scooterracer hoop ik woensdag te hebben (sexy in boxershort).

razma,jah dat vond ik ook spectaculiar om te zien ,emile ging er duidelijk voor en dat met zo''n hitte jammer dat ie in een na laatste ronde onderuit ging.

ik zit net even te tellen.. ik al de jaren dat ik al scooter rijd ben ik nog nooit gevallen.. met dat racen nu al 6 keer een schuiver gemaakt.. :W schade: 5 gulden verf en een matton sticker :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Originally posted by Boeie

Tim: Gave uitlaat, Wordt dat je keuze voorop die Manston?? (had niet verwacht dat je op je Eigen scoot zou gaan)
Zwart/grijze NRG: Die kleur roelt!!

-Zit je me nou te dollen?!? Natuurlijk ga ik niet met een std. pijp op me manston blazen eihoofd!

-moah,is wel grappig, je kan het alleen niet echt poetsen en je bent er snel op uitgekeken. Bovendien kosten die kappen veel doekoe!

Originally posted by #CARMA#
je kan ook niet iedereen onthouden maar ik had me al een x voorgesteld in staphorst

oh, naja wist ik niet meer...

,foto van scooterracer hoop ik woensdag te hebben (sexy in boxershort).

hehe aarz... sta ik me net in me pak te hijzen....klik, sta ik op de foto..hehe...

Originally posted by Hebo_NRG

-Zit je me nou te dollen?!? Natuurlijk ga ik niet met een std. pijp op me manston blazen eihoofd!

-moah,is wel grappig, je kan het alleen niet echt poetsen en je bent er snel op uitgekeken. Bovendien kosten die kappen veel doekoe!

-oh wat kunnen mensen toch heerlijk happen.... Gotcha!! :P

-ja, daarom wordt die uitvoering ook niet meer geleverd, omdat de verf niet echt zo goed was. De stickers etc bleven niet goed plakken en het spuitproces was idd veel ste duur.....

:)

Over die slecht plakkende stickers gesproken...

We moesten een keer aangifte doen, en toen moesten we naar het bureau. Wij blablablbla

weer klaar

Willen we wegrijden, komt er net een smeris naar buiten. "he! JE MAG ZO NIET RIJDEN!!!!"

Wij "huh?" We hadden helm op, std pijp enz...

"blablab geen gelestickers,blablabgevaarlijkblablalbnietverderrijden enz"

Wat een mafkees. Die gozer had het al een eerder gehad, en haf van die stickers in ze buddy liggen. Hij plakt em erop. Blaast tegen die sticker, en die sticker rot er weer af....

Jah...(stond ff met bek vol tanden) "dan moet je maar andere verf kopen"

yeah right....

Back