Sjees Lelystad

Originally posted by Freezerator
ow, dat waren hun :)

Ik vroeg me al af wie dat waren, en ze hadden zich volgens mij ook niet voorgesteld

Sorry, komt wel goed in Naaldwijk..

En voor de rest was alles echt bizar.
Vrouwen gehalte was ook best te doen alleen jammer van die wespen :( .
En ik vondt de trainingen eigenlijk nog net iets zieker dan de race.

kut ventiel!!!!!!!!!!!!!!!! (bepaalde forummers weten wat ik bedoel) kut hitte, kut training, kut trainingstijd, kut wedstrijd, lang verhaal kort: KUTDAG

Originally posted by Daanje

Tim: mja...

Jorick: relaxe dewd, alleen kut van je achterrem

Ohja, Tim, VDM en ik hebben jullie eruit geblazen 8) Vlak buiten Almere richting het Muiderzand reed er voorbij jullie een trein. Mag je raden wie er in die trein zaten :)
En btw, die neger met Valerossi shirt op die Rally die voorop reed toen, das een maat van me 8) Mr Poetsneger :) Dewd komt hier morgen effe langs en gaan we proberen mijn scooter te fixen...
Maar al met al was het echt wel gezellig in Lelygat :)

-MJA?! :)

-Ik wist niet wie hij was hoor...gast met hebo sticker op zijkant die in ze eentje zat te sleutelen?

-Die gasten zaten ons steeds te volgen, ik zat me echt af te vragen wat ze nou moesten. Toen zijn we ff gestopt en hebben we het gevraagd, maar ze moesten naar a'dam en ze wisten de weg in Almere niet ofzo....

Originally posted by Johan

Hoe anders voorgestelt ?

Oww en Daniel mijn bewondering voor jou allertheid, scooterraces volgen en tegelijkertijd in operste staat van paraatheid zijn voor het vrouwelijk schoons

Ik had me meer een macho kerel voorgesteld ;)

En ik kijk gewoon altijd naar schoonheden tijdens mijn bezigheden :)

Greetz

Originally posted by Hebo_NRG
-Ik wist niet wie hij was hoor...gast met hebo sticker op zijkant die in ze eentje zat te sleutelen?

-Die gasten zaten ons steeds te volgen, ik zat me echt af te vragen wat ze nou moesten. Toen zijn we ff gestopt en hebben we het gevraagd, maar ze moesten naar a'dam en ze wisten de weg in Almere niet ofzo....

Heb je Jorick niet gezien? K :)

En die dewds wonen hier in de buurt en hun zijn wel oke ;)

daanje stond er in volledige winter outfit :)

maar airco in de auto roelde wel :)

lekker bij de mac in koele auto zitten :P

Originally posted by Hebo_NRG

Ik vroeg me ook al af waarom die negers ons zo zaten te volgen.

nee androx maak je maar geen zorgen hoor, die blauw met witte is van een andere gozer, dat was ook wel een vet ding eigenlijk... Die van mijn is een andere, die staat achter die zwart gele sr viper, maareh, misschien gaak je ook wel na-apen, want het is wel mooi!

greetz arthur

ja die negers kwamen ook naar mij toe.. 'zooo, hoe hard boektie hé? 120??' :) ja, tuurlijk. ik heb die blauw/witte rombouts kunststoftechniek/matton/hebo phantom met die fluor oranje velgen en die compleet afgebrande trommelrem achter :D

kheb ook wel iets vetjes gemist.... mahja had eigenlijk gister niet zoveel zin om te gaan, aangezien me GF het net vrijdag had uitgemaakt, was ik nogal in een :( stemming.

Daarbij kwam ook dat het fokkin warm was en dat ik helemaal in mn eentje zou moeten rijden. (een andere maat van me verkoos een dagje bij zn GF zijn boven lelygat, Shame on him)

Hoeveel Sjeezen krijgen we nog dit jaar? lelygat is volgens mij wel de dichtsbijzijnde Sjees voor mij geweest. Misschien heb ik op tijd mn Rijbewijs en kan ik nogff een x met de auto komen.....

Tim: Gave uitlaat, Wordt dat je keuze voorop die Manston?? (had niet verwacht dat je op je Eigen scoot zou gaan)
Zwart/grijze NRG: Die kleur roelt!!
Jorick: Nice Scootmobiel Joh
Nastro: Schaam je niet, Bier is gezond ;) je gaat toch tenslotte naar groningen? (dan is het zeer normaal :P)

Greetz en misschien tot de volgende Sjees

Originally posted by Daanje

Je bedoelt dat je die lege band had?

bagger ding...best wel zwaar kut als dat vlak voor de race gebeurd, maarja het was toch al een kutdag dus het maakte verder ook nix uit...

oh ik had me jou trouwens groter voorgesteld, en op pics zie je er een stuk gevaarlijker uit dan in het echt ;) hehe

Back