Originally posted by Freezerator
ow, dat waren hun
Ik vroeg me al af wie dat waren, en ze hadden zich volgens mij ook niet voorgesteld
Originally posted by scooterracer
kut ventiel!!!!!!!!!!!!!!!! (bepaalde forummers weten wat ik bedoel)
Originally posted by Daanje
Tim: mja...
Jorick: relaxe dewd, alleen kut van je achterrem
Ohja, Tim, VDM en ik hebben jullie eruit geblazen 8) Vlak buiten Almere richting het Muiderzand reed er voorbij jullie een trein. Mag je raden wie er in die trein zaten
En btw, die neger met Valerossi shirt op die Rally die voorop reed toen, das een maat van me 8) Mr PoetsnegerDewd komt hier morgen effe langs en gaan we proberen mijn scooter te fixen...
Maar al met al was het echt wel gezellig in Lelygat
Originally posted by Johan
Hoe anders voorgestelt ?
Oww en Daniel mijn bewondering voor jou allertheid, scooterraces volgen en tegelijkertijd in operste staat van paraatheid zijn voor het vrouwelijk schoons
Originally posted by Hebo_NRG
-Ik wist niet wie hij was hoor...gast met hebo sticker op zijkant die in ze eentje zat te sleutelen?
-Die gasten zaten ons steeds te volgen, ik zat me echt af te vragen wat ze nou moesten. Toen zijn we ff gestopt en hebben we het gevraagd, maar ze moesten naar a'dam en ze wisten de weg in Almere niet ofzo....
Heb je Jorick niet gezien? K
En die dewds wonen hier in de buurt en hun zijn wel oke
pffff...
Originally posted by Freezerator
daanje stond er in volledige winter outfit
Originally posted by Hebo_NRG
-Die gasten zaten ons steeds te volgen, ik zat me echt af te vragen wat ze nou moesten. Toen zijn we ff gestopt en hebben we het gevraagd, maar ze moesten naar a'dam en ze wisten de weg in Almere niet ofzo....
Originally posted by Boeie
en dat ik helemaal in mn eentje zou moeten rijden.
Je bedoelt dat je die lege band had?