Show je eigen waggel topic #73

Status
Not open for further replies.
echt een verschrikkelijk mooie benz. avantgarde grill?
(heb nog een extra set 17'' putdeksels voor weinig voor je)

thnx. avantgarde grill moet ik idd nog bestellen. Heb ook een setje alu sportpedalen op het oog. ik ga toch liever voor 18" ipv. 17", daar krijg k later toch weer spijt van.

Vandaag trouwens in een W203 c320 gezeten, mijn volgende wordt zeker een V6:love:
 
Balen :| Praat haar gewoon uit haar hoofd dat ze voorrang had, zal wel dement zijn :p


Maatje van mij reed op de provinciale weg, voor hem reed een kerel. En aan de kant van de weg heb je een bushalte. Die bus deed zijn knipperlichten aan. En die gozer voor mn maat in de ankers. Mijn maat dacht dus dat die schrok van die bus en even op de rem drukte. Maar hij ging gewoon doorremmen op die 80 weg, dacht dat die bus voorrang had. Dus mn maat achter in gereden.

M'n maat fout natuurlijk, kwam die kerel er zelf mee van sorry enzo, hij wou de helft wel betalen. Heeft ie m zover gerkegen dat ie alles heeft betaald. 3000 schade. Mooi geluk gehad :p
 
Het plaatdeel waar de veerpoot in steund is gewoon los gekomen. Misschien zijn die enginemounts toch iets heftiger dan ik dacht.

Next : Nieuwe koets en gelijk doorlassen

Ik weet nog een rode koets te koop voor je als die witte niks gaat worden;)
 
Uitlaat is niet de grootste prioriteit nee, maar als ik bv. 1 ding aan de uitlaat verander wil ik gelijk alles vers en goed hebben.

Olie word gewoon de TWS, koop wel 6 flesjes van 1 liter

Spruitstuk zou ik origineel laten haal je bijna geen winst mee.
Standaard spruitstuk is al erg goed en ook de kwaliteit is erg goed.
Beter een andere systeem vanaf het spruitstuk ;)

Komt wel vaker voor dat "speciale" olie alleen in liter verpakking te koop is.
Kunnen ze nog meer extra winst pakken :+



Vandaag weer een ander diff onder mijn e30 gezet, wist dat die iets korter was maar niet hoeveel.
Het verschil is wel merkbaar ding trekt er een stuk harder aan :W
Helaas op de snelweg 3750rpm bij 120km/h :+
 
Blok hoger hangen is geen optie vanwege schakel mechanisme en aandrijdassen etc.

Te laag is ook niet chill Machiel.. Je carroserie moet wel een klein beetje kunnen rollen, anders ben je met het minste geringste grip kwijt met snel insturen.

Denk dat je met je hardheid van je schroefset nog aardig kan spelen.

Precies. Blok hoger kan niet, want dan kan mijn motorkap niet meer dicht... Binnenkort de schroefset maar eens goed afstellen en de auto ook eens goed laten uitlijnen.

Vandaag mijn garage maar eens opgeruimd, heel veel troep naar mijn zolder en heb ook de auto eens gewassen.

[Ir]http://i635.photobucket.com/albums/uu74/Machieleg6/JDM%20eg6/P1000145.jpg[/Ir]

[Ir]http://i635.photobucket.com/albums/uu74/Machieleg6/JDM%20eg6/P1000142.jpg[/Ir]
 
Hij staat achter lager dan voor? Zal je wel gedaan hebben voor de wegligging? Kan je achter niet at spacers kwijt, of is dat ook slecht voor de wegligging?

Vindt t wat n appart geval :p
 
Wel een tof ding hoor die shitvic 8)

Gister op de dragstrip waren er 2 crx-en :D

Prachtig hoe die dingen stuiteren:D Megagrote turbo`s erop enz:W Jammergenoeg mn camera niet meegenomen anders had ik wel ff wat fotos/filmpjes gemaakt.
 
Hij staat achter lager dan voor? Zal je wel gedaan hebben voor de wegligging? Kan je achter niet at spacers kwijt, of is dat ook slecht voor de wegligging?

Vindt t wat n appart geval :p

Dat lijkt zo, is in het echt niet het geval. Combinatie van hoek van de foto, bol wegdek en het werd ook al donker... Nu zie je ruimte van de wielkast achter niet zo goed :)

Aan de rest, thanks voor de complimenten! Dragscene op de antillen is best groot... Zijn ook een aantal "nederlanders" actief.
 
Nog 2,5 maand, dan een jaar gezeten:p .. Opzich ook wel weer mooi geweest zo hoor ;) Tis gwn relaxt dat hier niet zoveel 'moet' en alles kan rustig op zn gemak:p.. + t weertje + stranden zijn relaxt.. Maja zoals je weet, bezit is einde vermaak. Zo vaak kom ik dus niet meer op t strand:p
 
Blokje uit elkaar :). Morgenavond helemaal open maken.

180481_1548151585832_1296347594_31188117_1444929_n.jpg
 
Weet wel aardig hoe het moet ja, maar vorig jaar viel het mee hoor 3x ofzo. Maar is 10 min werk.

Zeker heerlijk sleutelen. Kleppendeksels eraf klikken, twee moeren voor de tuimelaaras daarna 8 moeren van de koppen. Die eraf schuif ze je zo de cilinders eraf. Nu nog stuk of 15 moeren/bouten en hij kan gesplitst worden. Zal wel meer foto's maken met opbouwen.
 
Weet iemand een goede site waar ik lak kan bestellen ? Want bij de diverse spuiters vragen ze 400euro :eek:

Het gaat alleen om: Handgrepen (2st), Sideskirt (2st), Stootstrips en kentekenbak achter.

Het is Honda Metallic lak en de kleur code is: B-96P (Eternal Blue Pearl). Het word met een compressor gespoten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top