Show je eigen waggel topic #73

Status
Not open for further replies.
Zijn allemaal vette spullen etc op de Civic maar op 1 of andere manier in de stance nog niet helemaal juist.

Maar komt wel goed :)
 
Wat is die grote doos? Lijkt wel een carterpakkikng ofzo... En heb je meer bougies dan cilinders nodig? :p

Is idd een klepdeksel pakking , ga meteen ook de klepspeling controleren en indien nodig stellen.

En die bougies werden alleen per doos verkocht. Zijn weer een speciaal type blabla
 
Waar heb je die olie vandaan? Ben nog steeds opzoek naar TWS in 5 liter fles, nergens te vinden hoor die rotzooi, enkel in 1 liter flesjes:X
 
echt een verschrikkelijk mooie benz. avantgarde grill?
(heb nog een extra set 17'' putdeksels voor weinig voor je)
 
126_0.jpg

http://www.motorsport24.de/products/de/BMW-M3-E36/Sportauspuff/BMW-M3-E36-Faecherkruemmer.html

Twijfel twijfel

wat een geld zeg voor zo'n spruitstuk.
kan goedkoper, maar het standaard m3 spruitstuk is toch prima?

over de olie:

The BMW TSB SI B11 08 98 regarding engine oil for M engines calls for "Castrol RS SAE 10W-60 Synthetic Oil also called Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 Synthetic Oil".

The Castrol RS is the pre-2000 formulation. After 2000, the Castrol RS product was reformulated and lost its BMW approval.

According to Castrol, EDGE 10w-60 is the same as TWS.

As Blacklight says, Castrol RS SAE 10W-60 Synthetic Oil, also called Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 Synthetic Oil, also called Edge 10w-60 has a higher film strength than other Castrol 10w-60 products. I have read that the BMW Approved product is ester-based (it's a direct competitor to ELF and Motul ester racing oils) while the non-approved formulations are PAO based.

TWS 10w60 is bij de dealer verkrijgbaar. 5 liter kannen weet ik echter niet zeker.
Persoonlijk zou ik er Edge 10w60 ingooien.

http://www.protex.nl/index.php?item=castrol-kleinverpakking&action=page&group_id=13&lang=NL
even naar beneden scrollen voor de 5 liter kan.

Castrol raadt zelf 5/10 en 15w40 aan, maar de TWS en Edge 10w60 zijn beter bij hoge toeren.
 
Uitlaat is niet de grootste prioriteit nee, maar als ik bv. 1 ding aan de uitlaat verander wil ik gelijk alles vers en goed hebben.

Eerst velgen en Carbon Airbox, zie dat driftking er aanbied.
1265555675.jpg


Olie word gewoon de TWS, koop wel 6 flesjes van 1 liter
 
Zijn allemaal vette spullen etc op de Civic maar op 1 of andere manier in de stance nog niet helemaal juist.

Maar komt wel goed :)

Ik zou hem wel iets lager willen hebben, alleen komt dat niet goed met mijn alu carter en de voorlip... Voorlip kost nieuw ongeveer 550eu ( heb ik er niet voor betaald ;) )

[ir]http://i635.photobucket.com/albums/uu74/Machieleg6/JDM%20eg6/DSC03418.jpg[/ir]

Binnenkort maar eens uitwegen op de weegschaaltjes, kijken of ik ergens iets kan verbeteren.

Thanks voor de reacties :W
 
Waar heb je die olie vandaan? Ben nog steeds opzoek naar TWS in 5 liter fles, nergens te vinden hoor die rotzooi, enkel in 1 liter flesjes:X

Ik heb een doos van 12 liter flessen gekocht in Duitsland.
http://www.oil-center.de/

12 flessen voor 120 euro was een goede prijs en perfecte levering


En TWS wordt door de experts aanbevolen voor de M motoren. Zit wel degelijk verschil in
 
Tjah, dan gewoon die lip eraf, en je blok hoger in het chassis hangen 8P

Blok hoger hangen is geen optie vanwege schakel mechanisme en aandrijdassen etc.

Te laag is ook niet chill Machiel.. Je carroserie moet wel een klein beetje kunnen rollen, anders ben je met het minste geringste grip kwijt met snel insturen.

Denk dat je met je hardheid van je schroefset nog aardig kan spelen.
 
kut zooi, net kleine aanrijding gehad.
zag een auto over het hoofd en wou linksafslaan maar toen kwam er nog een auto van rechts:( bij mij klein krasje op de bumber bij die andere auto linker portier in elkaar.

schade formulier enz ingevuld(wat een kut vragen trouwens) vrouw helemaal overstuur haar eerste aanrijding in 50 jaar vrouw was ook al 88
maarja shit happens
 
hahaha ze was nog helder ook dat wijf pfff wiel me nog mee:p even koffie gedronken bij haar thuis alles netjes afgehandeld hoop ik haha.

nu maar ff de kroeg in pils drinken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top